Dat van de onlinemissions heb ik geen last van. Inloggen op dirtnet wel , gisteravond deed die het opeens maar het downloaden van een ghost lijkt echt onmogelijk
Wat dacht je van een goede ai en een goede online server. Ik kon er eergisteren echt niet over dat ik bij de derde ronde al offline gekickt werd. Lag net 4e van de 8 ofzo en dat is dan best klote.
All-Star is inderdaad de laatste. Mitsubishi Lancer X is ook mijn favoriet. Met name op die rallybaan in Kroatiƫ gaat ie als een speer.
mooi gedaan!! (maar mis stiekem wel een beetje het motorgeluid...) wordt ns tijd dat mn gamehubs exemplaar in de bus valt...
Ja, dat was ik me net ook aan het bedenken. Vind wel dat het hier tamelijk rustig is in het topic. Deze game word niet/ weinig gespeeld? Geen goed spel, of hoe moet ik dit zien?
Speel hem sinds gister ook en ben toch wel blij verrast door de game. De demo op de PS3 deed me vrij weinig en ik durf zelfs te zeggen dat ik het kut vond maar toen ik afgelopen week de demo maar eens probeerde op de 360 was ik gelijk om. De controller van de PS3 is gewoon kut om racegames mee te spelen imo. Spel speelt lekker weg en grafisch super tof
Ik had de demo al best wat gespeeld vanwege de online modus en kon daarom die baja level zowat met mijn ogen dicht rijden. Nu heb ik het volledige spel en dan is het toch ff wennen aan de nieuwe auto's en banen, maar ik heb er geen spijt van :b:
Alleen jammer dat DirtNET er 9 van de 10 keer uit ligt, zo kun je toch nooit die achievement halen van die 4 tournaments.....