Dat vond ik ook best jammer in Horde met Gears of War. Altijd die standaard vijanden, nooit eens echte bossbattles zoals vechten tegen een brumak oid.
?? Zie je dubbel? Of je hebt de verkeerde voor je.... Hmm, ik twijfel nog of ik het 40 euro waard vind...ik neig naar nee, maar ben de MP nog niet gespeeld, dus kan nog niet oordelen (heb het idee dat de MP veel goed maakt). Het heeft niet de prijs van een volledig spel, dus die redenering is niet fair.
Je hebt hem nog niet eens uitgespeeld, dus dan weet je het niet.. Na elk level ga je weer terug naar modesa street.. En zeker op legendary kom je vrij veel hunters en die gasten met die Hammer tegen..
Ik vind het voor een game van 40 euro erg goed hoor. Weer een tof verhaal in de Halo reeks (toch wel mijn favoriete gamereeks ooit!), een nieuwe MP mode EN de MP van Halo 3 ook nog los erbij. Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop en raad iedereen die een toffe (MP) shooter zoekt deze game aan!
Ik vind het ze geld ook zeker meer dan waard! Ik heb alleen nog maar de multi gedaan en ben al verslaafd
Ik gisteren SP doen en ben kom voorbij het level met Dutch. Gaat dat ding daarna opeens 2 levels terug en kan ik daar weer beginnen met de rookie.. WTF is that?!
:b: Je speelt rookie de hele tijd en zoekt naar "clues" in die stad, als je zo'n clue vind dan speel je een stukje tot die clue met de ODST die ermee te maken had.
Waarschijnlijk als je dat level speelt met The Rookie dan ga je naar het volgende level. Ik denk dat hij dat level dat dan niet goed heeft opgeslagen.
Het ging zeg maar zo: Ik speelde een lvl met rookie, die haalde ik, toen speelde ik het volgende level, die haalde ik ook en toen ging ik opeens 2 levels terug en kon ik weer opnieuw beginnen. Dit gebeurde zonder dat ik de Xbox had uitgezet ofzo. Vaagheid. :{
Wazig mja ik heb hem gister op legendary uitgespeeld en nu moet ik nog twee levels opnieuw doen omdat er niet goed is gesaved
Nah je gaat om het level terug naar die donkere modesa street. Soms lijkt het een herhaling maar dat hoort zo.
Ik heb het net in het andere topic gepost, maar ik had precies hetzelfde!!! Moest ik Kizingo Highway en Oni Alpha nog een keer doen! Alleen ik had hem wel uitgezet! edit: @ Gerjan: De missies zijn compleet anders allemaal. En je ziet in je hud welke je wel en niet hebt gehaald opzich is het vrij helemaal duidelijk als we 2 missies helemaal opnieuw moesten doen
Misschien bedoeld die wel dat die daadwerkelijk terug gezet is bij een cluepoint die die allang gedaan heeft? Persoonlijk totaal geen last van gehad. Eigenlijk vind ik dit de beste campaign uit de halo reeks tot nu toe. Heb hem gelijk op legendary uitgespeeld de eerste dag, die hunters zijn dan echt super moeilijk. Vooral het sneaken met Rookie beviel me heel erg goed als ik geen zin had om confrontatie op te zoeken omdat ik geen goede wapens had kroop ik er gewoon langzaam langs. Overigens heb ik een vraag, ik heb Good samaritan al gehaald toen ik op legendary speelde maar ik wil nu Naughty Naughty halen. Echter waar ik eerst die Engineers overal tegen kwam kan ik ze nu nergens meer vinden. Iemand een idee waar ze zitten? Ben praktisch overal al geweest met me mongoose. Heb het geprobeerd op Mombasa streets met easy difficulty, ik vond er 3 en niet meer.
Ik drink best wel eens een biertje tijdens het spelen van een game, maar ik weet idd echt nog wel welke missie ik wel of niet heb gedaan hoor Ik probeer het straks nog een keer en als het weer mis gaat, dan gaat de game mooi weer terug ^^
Er zitten een paar achter deuren, als je de audio files zoekt dan vind je ze ook automatisch, anders kan je even op google zoeken waar alle locaties van de engineers staan.