Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel al Rufus :p Blijf het het leukste om Ryu te spelen maar iedereen kent hem door en door dus is het wel lastig. Ach volgende week dinsdag komt ODST en dan raak ik Street Fighter denk ik de rest van het jaar niet meer aan.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Niewe Matcatz controllers

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die TE stick wil ik wel hebben :cool:

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Ik vind die nieuwe controllers qua design wat minder mooi dan de oude SF controllers.
    Ik heb zelf de Chun Li en Ryu controllers (op vakantie gekocht, nog steeds sealed), maar van deze nieuwe hadden ze wel iets mooiers kunnen maken.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van Ken is natuurlijk het mooiste :eek:
    Maar ik hou het wel bij me SE stick, daar staat hij ook op :cool:

Edit:
    Oef ik dacht even dat mijn SE stick kapot was, want de HK knop deed het niet en die zwarte knop ernaast ook niet.
    Gelukkig deed hij het gewoon weer na het opnieuw opstarten van mijn 360.

Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hoort hier niet maar doe het stiekum toch :+

Heb nog een TE stick in de aanbieding,pm bij interesse.

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    Ik had ze het liefst allemaal gekocht toen ik in Hong Kong was, maar ze waren 300 HK dollar per stuk (ongeveer 30 euro), en probeerde deze vakantie juist zo weinig mogelijk uit te geven, want was vorig jaar ook al geweest.

Ryu en Chun-Li vond ik de mooiste van de 4 designs, maar die andere 2 vond ik zeker niet lelijk :)

Deze nieuwe vind ik helaas wel wat minder mooi dan die eerste 4.

Spelen die pads trouwens lekker? Zoals ik al zei, ze zitten nog gesealed want heb SF4 nog niet gekocht (wacht even het nieuws over die 'opvolger' op).

Wel al even op de PC gespeeld, en speelde heerlijk weg (zelfs met de standaard 360 controller).

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    die pads spelen een stuk beter dan de 360 controller, maar het kan niet op tegen de precisie van een stick

9. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind die van Guile wel erg stylish anders, niet zo flashy als die oude modellen.

Maar goed, heb er een van Ryu die prima werkt (en daar gaat het toch om) en daarbij speel ik SF4 veeeel te weinig de laatste tijd om een geld aan een nieuwe controller uit te geven.

Krijg overigens van het posten in dit topic alleen al weer zin om weer eens een paar potjes SF4 te spelen....

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    grappig ik wilde het van de week ook weer eens oppaken. Zit ook nooit meer op Drakenslag.

11. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    hehe. Ik hoop als ik het weer oppak dat alle goede gasten reeds in G1 zitten. Kan ik mooi wat noobs in de nu lege G2 ownen;)

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie kunnen mij wel inviten.

Speel ook zeer weinig meer de laatste tijd....

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    Wat nieuws over 'Super Street Fighter IV, alhoewel het 'too good to be true' klinkt, als je het mij vraagt.

http://www.eventhubs.com/news/2009/sep/24/rumors-more-street-fighter-4-upgrade-notes/

Klinkt eerlijk gezegd meer als 'wishfull thinking'.
    Maar goed, we wachten het even af :)

Mocht de game straks opnieuw uitgegeven worden, dan hoop ik dat ze er ook de zaken instoppen die de PC versie net iets beter maakte... (volgens veel reviews).

Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  14. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    als we dan toch bezig zijn met "whishfull thinking"

Hoop dat het DLC word en dat ik geen nieuwe game hiervoor aan hoef te schaffen:emo:

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die geruchten lijken mij wel waar, en het wordt uiteraard gewoon een full price game en geen DLC.

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet eerst Street Fighter 4 Dash inplaats van Super Street Fighter 4?

Iedergeval, ik heb vandaag een cool Street Fighter 4 T-shirt gekocht met Ken erop :cool:

17. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    dat snap ik helaas maar al te goed. Is vooral spijtig om dat ik geen full price wil betalen voor een dash/super versie, maar aan de andere kant speelt dan niemand meer de oude versie (tenzij capcom het verkloot)

heb tot nu toe SF4 niet eens een 100ste van de tijd gespeeld die ik in SF2Turbo heb/had zitten, dus ik zal behoorlijk wat overtuiging nodig hebben voor het aanschaffen een update versie SF4.

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen kopen elk jaar updates op hun sport titels voor de volle pond.

En als ik zou wedden, zou ik wedden dat deze update meer nieuws geeft dan een sport 2k update. Nieuwe characters, nieuwe game engine, en nieuwe opties.

*edit*

Dee, dash werd gebruikt omdat de eerste japanse update op sf2 world warrior sf2 Dash heette. Maar nu heeft deze update een specifieke naam.

Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt Dash nog altijd wat leuker klinken als Super Street Fighter 4, hopelijk is de echte naam een stuk beter mochten deze geruchten kloppen.

20. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Die mensen snap ik ook niet helemaal ,maar je maakt een goed punt.

Dat is zeker:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina