1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Kan nu inderdaad missie select doen! Gelukkig \o/

    Blijft alleen het "kwijtraken" van de saves van twee missies een vreemd verhaal! Maar gelukkig is het wel zo'n toffe game dat ik de missies graag nog een keer deed:thumbs:
     
  2. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Forum in de gaten houden, zijn aantal mensen die hem niet bevalt.
     
  3. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie misschien of je de Legendary Achievement kan halen door alle missies op Legendary te starten en te halen vanuit het Hoofdstuk menu? Dus niet door de campagne te spelen maar gewoon alleen direct de missies te starten.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat kan!

    //edit, hou zit het nou met dit:

    [​IMG]
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    relax! :D morgen snel ff kijken nog in de stad. hopelijk hebben ze m nog op voorraad
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat in meerdere mediamarkten?
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dat ik weet. maar ik heb m net opgepikt voor 27 euro. ruim op voorraad :)
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    MM Groningen heeft m voor 39eutjes.
    Kheb m net gekocht, stop hem er nu in.. Ben benieuwd.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Liep net door het centrum. Was m niet van plan te halen maar ben toch over stag gegaan:+

    Totaal geen spijt van tot nu toe!
    Wat een sfeer hangt er in de game zeg damn_O_
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de Campaign nogal vaag... Granaten gooit ie ook hoger, best irritant :9
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    granaten zijn echt irritant idd, een stuk hoger als in H3.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook vind ik het chronisch tekort aan ammo aardig irritant.
    Maakt het er wel spannender op alleen als je in je ééntje tegen 5/6 brutes moet is begint het aardig lastig geworden gezien je de helft van je ammo al nodig hebt er één neer te krijgen.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja klopt, dat had ik ook op Legendary, puur verliezen op ammo tekorten.. En alleen met een plasma ding kom je er ook niet 8)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar met de pistol combo ben je dan weer net zo sterk als MC :D Op legendary is 1 overcharge + magnum headshot genoeg voor zowat elke brute
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jup, maar pistol rounds zijn ook zeldzaam.. :+ Needlers werken ook wel goed.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het geluid v/d assault rifle vind ik ook echt weer legendarisch_O_
    Heerlijk als je de bass flink open hebt staan.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik had hem de eerste keer op heroic uitgespeeld en toen zag ik dus op legendary de supply points al die ik de eerste keer unlocked had. Dus magnum kogels zat :D
     
  18. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb een probleem met odst, ik heb met een vriend de eerste, tweede, derde en vijfde missie in co-op gedaan, . vandaag heb ik de vierde, zesde, zevende missie met een andere vriend gedaan.

    het probleem begon zich na de zevende missie af te spelen, ik kwam terug in new mombasa streets en ik zag op de kaart alleen maar radio beacon's van de tweede, derde en vijfde missie!!! ik kon dus deze missies weer allemaal opnieuw gaan spelen terwijl ik ze al had (de achievements had ik en in de menu werd aagegeven dat ik deze missies in co-op op Legendary heb gehaald). ik denk misschien dat deze 'fout' komt doordat ik bij de tweede, derde en vijfde missie niet de host was en bij de andere wel maar dat weet ik niet zeker. ik kan bovendien niet meer terug naar new mombasa street omdat ik per ongeluk een andere missie heb opgestart.

    ik moet dus nu dus de tweede, derde en vijfde missie opnieuw doen het verhaal te volgen. mijn vraag is, mag ik er gewoon op easy doorheen rushen of moet ik het weer op legendary doen om de Campaign Complete: Legendary te halen. met andere woorden: wordt er voor die achievement gekeken naar de save files op de harde schijf of de aangevinkte hokjes in het menu per missie? Bovendien hoe kom ik zo snel mogelijk weer in New Mombasa streets?
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vidmaster: Endure
    Firefight, on any mission, pass the 4th Set on 4-player Heroic LIVE co-op.
    Wow, dat is lastig. o_O. Ben net tot Set 5 Round 1 Wave 2 gekomen op normal. Daarna gekapt.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon de juiste wapens gebruiken. Als 'Tilt' aan staat dus niet je human ammo wasten. Needlers zijn je vriend tegen Brutes, verder werkt de Plasma pistol ook geweldig. Gewoon je human wapens tegen Jackals en Grunts gebruiken en de Covenant wapens tegen Brutes.

    Zorg dat je op een makkelijke map speelt. Zoals die map met de warthhog. Ben even de naam kwijt. 1 persoon op het dak met sniper + laser, 2 in de warthhog en een derde op een scooter. Daar heb je sowieso geen ammo probleem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina