Beste mensen van xboxworld!
zal mij zodalijk voorstellen in de introductie forums, maar heb mij vooral aangemeld voor een probleem dat ik momenteel heb.
heb sinds kort een xbox 360, 2 a 3 weken nu ongeveer! heb hier veel plezier van en hoop dat dit ook zo zal blijven! momenteel heb ik een probleempje die waarschijnlijk vaker is voorgekomen!
sinds een week of 2 ben ik wat bezig op xboxlive gold, zo een maand trial ding wat je erbij krijgt. sinds gister avond heb ik het volgende probleem:
- de pc en 360 staan bijde aan en staan in verbinding met een router. dus thuis hebben wij onze modem --> router --> pc/360 etc. Wat normaal is.
- Nu is het zo dat als ik mij inlog op xboxlive, dan wilt mijn pc niet meer het internet bereiken. vervolgens meld xbox live zich ook af met de volgende code: 80072741
de algemene can't retrieve connection etc.
nu weet ik dat dit iets met het netwerk te maken heeft, maar ik heb hier maar weinig verstand van. Is dit in iedergeval een firewall probleem of..?
hij deed het eergister namelijk nog prima, de combinatie ook en kon gewoon mijn demo's downloaden en al het andere wat xbox live aanbied!
alvast thanks!
edit: hij geeft nu reeds dit aan: 8007274c
edit 2: heb het probleem al opgelost!
Laatst bewerkt: 30 aug 2009