Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Viel me ook wat op ja, ze lopen als kip zonder kop naar je toe....zonder echt strategisch cover te zoeken enzo, en dat 'You are nothing' werd ik na een paar keer ook wel strontziek van, tjezus, stfu ofzo. Lol. Niet nodig zulke dingen. Laat ze dan gewoon hun kanis houden.
     
  2. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828

    Ze ziet er wel redelijk badass uit, maar als nog dig ik kale vrouwen niet zo:p
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die chick is wel echt bruut, dat gaat leuk worden met Ashley die haar beslist niet zal mogen haha.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dan nog liever vrouw smurf Liara. Deze breekt echt Shepards ribben in bed. :cool:
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, wat een raar wijf. 8)
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Geniaal :D
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ben ook wel benieuwd of we nu eindelijk een trio kunnen doen. Ashley, Shepard en deze. Of zoals ze dan zouden moeten zeggen: We're in for one wild night. ;)
     
  8. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb liever die nieuw vrouw die op het hoesje staat:D
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit nieuwe personage voor een paar leuke verrassingen kan gaan zorgen in de verhaallijn, moet wel zeggen dat de personage die bekend zijn gemaakt een beetje het zelfde zijn, Thane is wel anders maar Grunt en nu deze dame hebben een beetje het zelfde karakter en speelstijl alleen is deze dame Biotic
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Word je nu wel lastig gemaakt zeg, ben anders benieuwd hoe sommige karakters op elkaar reageren vanuit de eerste zoals Wrex en Grunt nu uit deze. Zou leuk zijn als ze een oordeel over elkaar hebben, en zo nog meer drama komt en dat terwijl ik een hekel heb aan soaps lol
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Krogans die op de Normandy gaan vechten. Het lijkt me wel gezellig, maar een drukte word het wel vanaf Januari. Ben blij dat die game rond die tijd uit komt, want Januari en Februari zijn echt de minste maanden van het jaar. :9
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Zij is echt super cool_O_. Eindelijk is een chick die echt hartstikke gestoord is8). Ze ziet er btw wel een beetje uit als Natalie Portman in V for Vendetta.

    En dan moeten we nog zo lang wachten :'-(.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Troost je met de gedachten dat Oktober, November en December ook vol vette shit zitten. Ik koop, naast games, bijvoorbeeld ook de Blue Ray's van Transformers 2 en vooral Star Trek. :thumbs:
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nog zo'n aankomende topper van Bioware is Dragon age Origin, hoop echt dat die game ook zijn verwachtingen waarmaakt maar dat zal wel goed zitten. Persoonlijk heb ik een beetje het gevoel dat Mass effect 2 naast het diepgaande verhaal erg pittig gaat worden in zijn shooter actie, dan zie je mij de game weer op normal spelen haha.

    Shooten gaat de laatste tijden wel iets beter af, alleen heb ik nog vaak last van het 'Movie hero syndroom' je weet wel dat je ergens gewoon blijft staan schieten om de kik, om zo te laten zien hoe geweldig je bent zonder dekking te zoeken. :D8):9
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Insanity, Feros, dan laat je het wel. Ik geef je wel gelijk over de rest. ;)
     
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ben wel benieuwd naar het character roster.
    10 plekken: We hebben al Thane,Grunt,Zero, Miranda, Jacob, Tali en was Liara nou ook al bevestigd?. Kaidan of Ashley lijkt me ook wel een zekerheid en dan dus eventueel nog Garrus en Wrex. Dan komen we wel al op 10 uit, heb alleen zo'n idee dat Jacob of Miranda als red shirts gebruikt gaan worden en dan neig ik snel naar Jacob. Het aantal biotics zou anders wel achtelijk groot zijn in je team en lijkt me dat ze dit toch wel een beetje uit balanceren. Want is die salarian scientist nou ook al bevestigd?
    Moet zeggen dat ik zelf trouwens niet echt moeite gehad hebt op feros met insanity, was wel een infiltrator/commando met Wrex en Kaidan aan mijn zijde dus kon zelf redelijk mn afstand houden.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Bevestigd door iemand van Bioware:
    • Jacob
    • Miranda
    • Thane
    • Grunt
    • Subject Zero
    • Tali

    Liara is nog onzeker. Wat wel zeker is, is dat zij de hoofdrol heeft in die comic.
    Wrex krijgt een cameo en zal dus niet je party joinen(of dat hebben ze gelogen).
    Garrus hoor je eigenlijk weinig over, maar omdat er nog geen Turian in je party zit, zou het wel mogelijk kunnen zijn.
    Ashley en Kaiden zijn ook onduidelijk. Dit komt voornamelijk omdat ze dood kunnen in deel 1. Maar het zijn wel romance opties, dus als Ashley en Kaiden niet in je squad zitten, zal Liara dat waarschijnlijk ook niet zijn.
    Die salarian scientist is ook nog niet bevestigd, maar de kans is wel redelijk groot dat hij erin zit.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wut, beter zorgen ze ervoor dat Ashley me weer helpt in ME2. En dan met Miranda erbij, mijn Sheppie gaat weer een playert zijn. :cool:
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Misschien kan het zijn dat ze voor de KOTOR2 methode gaan, dat je degeen in je team krijgt naar je keuzes en achtergrond status wat je gekozen hebt in de eerste game. Maar pin me er niet op vast, wat ook wel cool zou zijn als je een keus daaruit moet maken als het er teveel worden, dat was geloof ik in Jade Empire zo maar dat weet ik niet meer zeker.
     
  20. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Thane en Subject Zero vind ik echt 2 kicke characters, kan iemand me meer info geven over Miranda en Jacob??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina