[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, je hebt al een tijdje geen attunements meer nodig :)

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is gewoon normaal voor zo'n boss hoor :)

3. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft te weinig :mad: Ik wil epixx!!!! maarrrja wel nostalgie dat onyxia terug is :)

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nee man, veel te easy.

We zijn er met 8man heengegaan, allemaal aardig wat gedronken etc.
    Down 1st try normal mode...

Zo makkelijk was het alleen met Naxx gear op 60.

5. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het alsnog leuk dat hij er weer is :p Leuker dan naxx bv. Dat heb ik dan vooral omdat het niet zo lang duurt... lekker die boss doen en je bent weer klaar. Net als VoA. Ook zoon heerlijke instance :)

En gister OS voor het eerst met 1 drake up gedaan. Was ook veel makkelijker dan ik had gedacht.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Doe 3 drakes up? Tegenwoordig met al dat welfare gear is dat ook piece of cake. 8)

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar heb je op 10 man niet eens meer tacts voor nodig, gewoon kneiterhard nuken :9

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als ik jullie zo over dingen hoor praten, besef ik dat ik nog heel veel te leren heb over dit spel. 8)

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    En je had een level 80? :+

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, een human Death Knight. Heb net nog mijn William Wallace look veranderd in een Super Saiyan look. Ben op moment meer een tank, maar heb totaal geen verstand van dit spel als ik anderen hier hoor. Naxxramas lijkt mij wel leuk, maar je moet echt een guild hebben die je dingen met geduld wil leren. Ik heb ook wel eens Nexus gedaan, maar dan noemen ze je een noob zonder uit te leggen waarom. Ik ben dan wel een noob, maar een beetje helpen mag wel. :thumbs: Het word namelijk bij mij altijd gewaardeerd. :thumbs:

11. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Als je geen verstand hebt van het spel en je veroorzaakt alleen maar wipes moet je ook geen tank zijn maar dps, dan kan je niet zo veel aanrichten :+

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Tanken is de role die eigenlijk nog het meest brain vereist, over het algemeen. Healen is redelijk straightforward en als DPS kan je inderdaad meestal niet zoveel aanrichten.

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ach DK tanken is ook alleen maar een DnD neergooien in heroics hoor .. tenminste dat deed ik toen ik op een vriend's account speelde en dat werkte prima :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vertel me dan maar eens hoe ik DPS kan worden? Er lopen bij mij nog een hoop auctions, dus ik kan straks weer wat aanschaffen. Die raids moeten nog even wachten, heb geen zin dat de groep na 5 minuten alweer afhaakt.

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    misschien omdat je zegt dat je tank bent. Terwijl je waarschijnlijk geen tank gear hebt... Probeer eerst eens dps te worden, Gewoon in HC's als nexus VH en UK

16. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan zeggen dat je tank spec wordt en je dus rollt op tanking gear. Al helemaal als je current tank dan een beetje gear heeft zal niemand het erg vinden. En als je een beetje een decent set hebt, dan pas respeccen.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    EIN-DE-LIJK mijn t8 4 set bonus complete, hallo rupture crits met 54% crit raidbuffed. <3

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van m'n tank build?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&n=Mahguroth

Build voornamelijk voor HCs, en daarom Icy talons etc. Ben dus nu pas een paar dagen lvl 80, en heb al besloten om tank te worden.

Langzamerhand wat gear halen via de AH. Moeilijke keuze, gezien ik nog epic flying moet halen (4.5K G). Weet dus ook niet waar ik m'n prioriteit op moet leggen.

Van de één hoor ik dat ik nu al met HCs kan beginnen (makkelijke), en van de andere hoor ik dat ik eerst de def cap moet halen, zodat ik meteen alle HCs aardig kan doen (natuurlijk eerst de makkelijke).

Ook zit ik een beetje met gear. Zat er anders aan te denken om voor wat HCs, lvl 80 normals te doen, zodat ik m'n gear kan opbouwen, en wat geld overhouden om uiteindelijk epic flying te halen. M'n gear komt namelijk vanuit een DPS level build.

M'n rotatie is trouwens:

Single target -> IT, PS, OBL, BS, BS, OBL, OBL, RPdump (FS), BS, BS , OBL etc. Diseases ophouden.

AoE -> DnD, IT, Pest, DeathChill, HW, BB, HW etc

Heb tevens aan alle offensive atacks runestrike gemacro'd, en dus dat als ie mogelijk is, hij hem gebruikt (/cast !Rune Strike).

Heb alleen dit even uit kunnen proberen op Coren direbew, en heb dus nog niet echt ervaring met m'n rotatie (wel hield ik threat aardig onder controle :)). Dark command zat ik ook over te denken.

Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  19. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou je vooral aanraden ff toc normal te gaan doen. daar kan je heel wat epix uitvissen. En ToC HC ff als dps daar vis je ook genoeg epix uit ;)

20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Wat is je WoW character naam? Dan kunnen we wat meer tips geven via armory :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina