FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja je weet al jaren waar EA zijn prioriteiten legt..en dat is echt niet bij de nederlandse competitie...dat kan je zien bij welke competities adidas live krijgen, welke competitities en teams er bij Ultimate zaten en zelfs bij de achievements van fifa 10.
    Andere competities zijn gewoon beter...maar EA mag wel wat beter zijn huiswerk doen..dat zeker!
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ajax heeft ook meer sterren als az, weetje waarom? Omdat zowel een Ajax als PSV beter materiaal hebben dan AZ. AZ is dan ook kampioen geworden door het collectief, niet omdat ze allemaal toppers hadden (kijk maar naar AZ zoals het nu is, geen collectief en dan falen ze meteen omdat ze individueel niet allemaal top zijn). Nou is dat bij Ajax en PSV ook niet zo, maar wel meer dan bij AZ.
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb het toch ook niet over Az? Az heeft meer dan genoeg

    Kijk ik vind ook dat Ajax en Psv 4 sterren horen, op basis van de historie en grootte van de club. Beide veel prijzen gepakt in de competitie, Ajax vorig jaar 2e en Psv 4e, geen slechte uitgangs posities. Maar Feyenoord is qua historie, supporters ban en prijzen toch veel beter dan een Heerenveen of een Fc Twente? En nu is Feyenoord 3 ster gemaakt, staat verdomme achter een club die 1x in 30 jaar landskampioen word.

    Sorry hoor, maar dat vind ik dan echt bullshit. Maak dan de ratings naar een seizoen, Ajax/Az 4 ster, Psv/Fc Twente 3,5 ster en Feyenoord 3 ster dan kan ik ermee leven. Maar deze gare ratings raken kant noch wal wat mij betreft
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Sterren, sterren, sterren.
    Het NL elftal heeft toch ook maar 4,5 ster en dat wil toch ook niet zeggen dat ze slechter zijn dan Arsenal/Inter/Real enz? :emo:
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat zijn ze wel, anders zouden ze geen 4,5 ster zijn. Daar begin ik dan niet eens over, het Nederlands elftal staat 3e op de wereld ranglijst, maar toch hebben landen als Engeland 5 ster. Dat heeft gewoon te maken met de rare ratings systeem dat ze hebben daar bij EA. Nederland is 4,5 ster omdat de spelers die in Nederland uitkomen de boel omlaag trekken, omdat die automatisch lager worden gerekent dan de spelers in het buitenland.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    Feyenoord heeft jarenlang echt WAARDELOOS lopen voetballen. Moet EA dan op basis van resultaten uit een ver verleden Feyenoord kunstmatig hoog houden!? Kom nou. Feyenoord is gewoon middenmoot/sub-top geworden, en dan moeten ze ook zo beoordeelt worden.

    PSV en Ajax zijn 4 sterren waard, ook gezien de uitstekende selectie, en AZ 3,5 sterren is ook prima voor te stellen.

    Hoeveel sterren heeft Twente trouwens? 3,5 ook!?

    Wel fijn om te zien dat Feyenoord het dit seizoen weer aardig lijkt te doen. Wellicht dus dat het aantal sterren in de winterstop omhoog wordt gegooid door EA.
     
  7. Meowth

    Meowth Guest

    Het Sterren-Systeem gaat zo:

    Ratings van spelers zijn gebaseerd op of ze goed gespeeld hebben vorig seizoen, maar de ratings kunnen niet zomaar met 20 punten omhoog of omlaag gaan, dus is er een basis gemaakt van een aantal jaren daarvoor.
    Ratings van het team zijn gebaseerd op de ratings van de spelers.

    Voorbeeld: Ronaldinho heeft erg, maar dan ook echt erg slecht gespeeld in het laatste seizoen waar hij voor FC Barcelona uitkwam. Eerst een held, met een rating van 88 ofzo, en toen heel erg slecht gespeeld en ging naar AC, had daarna een rating van 83-84. Je kan niet al te erg zakken!
    Dus als je slecht gepresteert heb als speler, verlaagt het je team-rating maar met niet al te veel. Zo dus ook, voor PSV/Ajax, ze presteren wel ''slecht'' maar je kan niet gelijk met 1 ster zakken. Feyenoord is dus met een half ster gezakt, en dat is best veel eigenlijk.



    Nu heb ik erg veel dubbel gezegd, maar dit is misschien wel duidelijk. Het is laat. :emo:
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Jarenlang? 3 jaar geleden werden we nog 3e vriend, en daarbij was het vorig jaar bij Feyenoord ten grote delen te wijten aan de blessures. 15 blessures is de helft van een hele selectie, en dat heeft wel degelijk invloed op je team.

    En het gaat niet om een ver verleden, als je terugkijkt in het verleden zie je dat Feyenoord wel vaker van dit soort dalletjes heeft gekent waarna ze altijd uit zijn geklommen. Riep jij ook van alle daken in 1990 en 1991 toen Feyenoord 10e en 11e eindigde dat ze middenmoot waren? Dan heb je de volgende 15 jaar aardig voorschut gestaan aangezien we toen standaard top 3 waren.

    Houd alsjeblieft op met die bullshit, dat jij pas 2-3 jaar het voetbal volgt betekent niet dat Feyenoord al jarenlang waardeloos speelt. Feyenoord hoort 3,5 ster en PSV en Ajax horen 4 te hebben. Eigenlijk vind ik dat Feyenoord als enige eredevisionist 3,5 hoort te hebben, maar omdat Az het aardig doet de laatste tijd verdienen hun wat mij betreft hetzelfde.

    En dat bovenstaande, daar kan ik mee inkomen. Maar als Ronaldinho slecht speelt bij Ac moet Ronaldinho gewoon een slechte rating hebben, ookal speelt hij bij Ac Milan. Dat is dus waar ik me aan erger, Makaay was een super spits overal in Europa, maar nu hij bij Feyenoord minder speelt verdient hij ineens een 70 rating? Zet dan al die spelers die slecht spelen bij hun club dan ook naar beneden zoals een Ronaldinho. Maar zo werkt EA niet
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2009
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Er zijn nu mensen die Fifa 10 legaal hebben.

    Waarschijnlijk voor donderdag al te koop in de winkels.
     
  10. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ranked is nu een stuk beter

    Het regent nu ook
    Je krijgt na elke wedstrijd een overzicht van punten die je verdient
    Je kan als het gelijkspel is kiezen tussen eindigen als gelijkspel,extra tijd of extra tijd met penalties

    Ajax is trouwens best goed. Ik kon gewoon met Suarez door de verdediging van Barca heen komen
     
  11. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het volledig met je eens. Maar goed EA heeft hier gewoon niet goed naar gekeken en dat moeten wij maar accepteren helaas.. Gwn hopen op betere stats in de winterstopupdate:)
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Fifa is elk jaar voor de release te krijgen, dus het is niet echt groot nieuws.;)
     
  13. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Giovinco een overhypte snotneus.....!? Mag ik vragen waar je dat op hebt gebaseerd? Ik ben namelijk erg benieuwd als Juve/Gio-fan waarom je vindt dat dat zo is.
     
  14. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je demo gewend bent dan speelt het wel heel anders met ajax in de eredivisie.
     
  15. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik ongeveer 2 uurtjes bij een kennis Fifa 10 gespeeld. En de wedstrijden voelen echt prima aan. Je kan met een minder team gewoon beter zijn omdat het veldspel nu een stuk beter moet. Ik speelde met Lyon tegen Arsenal, 4-0 winst :).

    Suárez is 82%. Real Madrid is te goed, C.Ronaldo 90 en Benzema 85 in de spits met Kaka 88 erachter. Te ziek gewoon...

    Ik heb de game sowieso woensdag maar zal zo maar kunnen dat ik de game morgen of dinsdag kan ophalen.
     
  16. Meowth

    Meowth Guest

    Morgen begint mijn shopping-hunt naar fifa, wie weet vindt ik 'em al, zo niet, dan heb ik hem dinsdag.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Straks misschien eens even kijken bij de MM bij de Arena..... Moet daar toch zijn ivm Ajax ADO en ik zou het niet zo gek vinden als de MM denkt.... "een hoop voetbalfans bij elkaar, hoge verkoop...."

    Ga er niet vanuit hoor, maar wie niet waagt wie niet wint.

    ;)
     
  18. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar dan!?!
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Everton
    [​IMG]

    Fiorentina
    [​IMG]

    HSV
    [​IMG]

    Valencia
    [​IMG]
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Hoop dat ze nog ff alles netjes aanpassen met een release update.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina