Jarenlang? 3 jaar geleden werden we nog 3e vriend, en daarbij was het vorig jaar bij Feyenoord ten grote delen te wijten aan de blessures. 15 blessures is de helft van een hele selectie, en dat heeft wel degelijk invloed op je team.
En het gaat niet om een ver verleden, als je terugkijkt in het verleden zie je dat Feyenoord wel vaker van dit soort dalletjes heeft gekent waarna ze altijd uit zijn geklommen. Riep jij ook van alle daken in 1990 en 1991 toen Feyenoord 10e en 11e eindigde dat ze middenmoot waren? Dan heb je de volgende 15 jaar aardig voorschut gestaan aangezien we toen standaard top 3 waren.
Houd alsjeblieft op met die bullshit, dat jij pas 2-3 jaar het voetbal volgt betekent niet dat Feyenoord al jarenlang waardeloos speelt. Feyenoord hoort 3,5 ster en PSV en Ajax horen 4 te hebben. Eigenlijk vind ik dat Feyenoord als enige eredevisionist 3,5 hoort te hebben, maar omdat Az het aardig doet de laatste tijd verdienen hun wat mij betreft hetzelfde.
En dat bovenstaande, daar kan ik mee inkomen. Maar als Ronaldinho slecht speelt bij Ac moet Ronaldinho gewoon een slechte rating hebben, ookal speelt hij bij Ac Milan. Dat is dus waar ik me aan erger, Makaay was een super spits overal in Europa, maar nu hij bij Feyenoord minder speelt verdient hij ineens een 70 rating? Zet dan al die spelers die slecht spelen bij hun club dan ook naar beneden zoals een Ronaldinho. Maar zo werkt EA niet
Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2009