Marouane Chamakh schijnt wel goed te zijn ja. Ook Jussiê vond ik wel lekker voetballen (had hem met ultimate team)
Ik heb eeuwige roem voor je in de aanbieding Dan zet ik jou naam in mijn sig wanneer ik het tournooi win, muhahua
Geef mijn plek maar aan viktortje. Die toernooien stromen altijd zo vol, en dan moet je maar net online zijn. En viktortje is een echte FIFA speler, dus ik gun hem mijn plek. Heb ik mijn goede daad ook weer gedaan dit jaar
Christiano Ronaldo, Kaká én Benzema waren in Fifa 09 beiden niet te stoppen.. wie heeft dan denk je het beste team?
Trouwens, ik wil graag wat oefenpotjes spelen tegen mensen in dit toernooi, geef maar een pm als je geinteresseert bent.
Barcelona. Alhoewel, ligt ook maar net eraan wat bij je past. Manchester united was het beste in fifa 09, maar ik kon er totaal niet mee overweg. Dus ligt er een beetje aan wat jezelf het fijnste vind spelen.
Nee, FIFA10, gewoon een vroeg bericht. E: Real is gelijk aan Inter, Barcelona en Chelsea, qua stats. Dus, zoals Ralluf al zei, het ligt aan wat jezelf het fijnst vind.