[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister 5x gewiped voordat we stopte >< Noobs weten niet eens wat ze moeten doen bij DB en er bleven maar whelps komen. Eerste try vlogen er meteen 3 de whelp pit in ><

Voorheen kon je ook nog overagroen. Tegenwoordig is dat ook al moeilijker. Ik weet nog BWL over vent. SLOW DPS!!!!! MORE DOTS!!!!

Sowieso eerst je DEF cap halen. Of in igg er dichter bij zitten. Gewoon als DPS emblems farmen en TocT normal voor epix. Als ik een HC doe met een tank met die gear replace ik hem. Ik heb geen zin om te wipen in een HC.
    Je kunt je EoC ook ruilen voor EoV en daar nog wat andere epix halen. Verder zijn er een paar leuke items die je kunt craften om mee te beginnen. Kijk eens op de armory als je een imba geared tank ziet lopen in Dalaran welke enchants en gems hij heeft.

Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Aragornnl :thumbs:

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Oh god, Yellow.. dat is wel allemaal té typisch wat je nu verteld 8)

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op de wow forums onder je class, staat altijd veel uitgelegt en hele guids etc!

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke server?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Realm bedoel je neem ik aan? In dit geval Runetotem.

Mijn naam kan misschien erg typisch zijn, maar als je jnljnvnm heet ben je een goldseller of een rooie uit Bejing. :9

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand of ik BoA items nog kan enchanten zodat ze meteen op lvl1 al te gebruiken zijn? Ik hoorde namelijk dat de MC enchants (+29/+30 spellpower op 1H) al op lvl1 kunt gebruiken.

En hoe zit het met vanilla chest enchants? Kan ik die ook vanaf lvl1 gebruiken?

Laatste vraag! Kan ik op lvl55 mijn BoA item naar een andere char sturen op er de Zandelar Signet enchant op te laten zetten?

Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem niet enchanten volgens mij, alleen lvl 1 enchants.. Eerst kon het wel maar is gefixt dacht ik.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    BoA kunnen gewoon 30SP/crusader enchants hebben.

Shoulder-enchants werken niet meer.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Na Naxx25 gister een invite gekregen voor ToTC 10 man.
    Uiteraard neem ik die wel aan, eerste keer daar.

Felspark Bracers
    Fetish of Volatile Power

Dat gecombineerd met een andere nieuwe trinket, een nieuwe robe en een nieuwe wand, maakte een erg leuk avondje. :)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En chest kan ik ook enchanten?

12. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je armory gechecked. maar je 450 def lijkt me wat laag om HC's te tanken. En je intellect bracers FTW zou ik zeggen :+ heb ik ook op me holy pally

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt voor de info. ;)

Ik probeerde gisteren via looking for a group eens in een raid zoals Naxx te komen. Damn, wat zijn er ziek weinig mensen die een groep zoeken. Of iedereen doet het via zijn of haar guild, of iedereen heeft gewoon zijn eigen standaard groepje. Je krijgt hooguit een of twee keuzes in look for a group, beetje vaag vind ik dat allemaal. :eek:

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gister TotC10 gepug't.

Shoulders of the Shadow Hunter (ofzoiets, T9 lookalike) geloot. En toen had ik genoeg badges voor mijn T9 hands :)

(3 Triumph's per boss Ftw :D)

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zelf groep maken/vinden via Trade Channel, zijn altijd wel mensen die willen gaan, maar niet in de Looking for Group kijken. ;)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je gearscore is echt te laag voor Naxx. Ik zou eerste eens een paar TotC normal runs gedaan doen en wat andere HC's met DPS gear. Dan gewoon op tanking gear rollen voor off-spec als de tank het niet nodig heeft.

Verder gewoon zelf een groep starten. Veel mensen zijn daar te lui voor en willen alleen geinvite worden.

17. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt voor die TotC tip. Ik speel normaal gesproken nooit raids, maar dat komt ook omdat ik zelden een invite krijg. Dingen zoals Arathi Basin boeien mij niet zoveel meer. Ik ben meer een handelaar in het spel. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina