ik vroeg me af... is deze game een beetje een aanrader als je het wel cool lijkt dit soort spellen.. maar wel een totale race noob bent? is de game kwa moeilijkheidsgraad te doen? en zijn de achievements dan ook een beetje haalbaar ?
Zeker kopen, het is een leuke game en makkelijk op te pikken. Het is ook vrij arcade dus het is ideaal voor een noob. Gewoon verstand op 0 en lekker crossen, wat truukjes doen etc. Achievements zijn ook wel easy, je haalt makkelijk ~750+ G
thx voor je reply!! en hoelang is de story mode ongeveer ?/tijd dat het kost de game uit te spelen (ik zoek ff een game voor tussendoor voor n uurtje of 10-15 )
De singleplayer duurt niet echt lang volgens mij, je hebt iets van 10 Stages met telkens meer races. Ik heb hem hier nog liggen maar kan me niet echt motiveren om hem uit te spelen, zit ergens bij Stage 7/8 oid. Maar dat ligt niet aan de game, maar meer aan mezelf .
Het lijkt me een toffe game, de demo ook vaak gespeeld, maar voor hoeveel zou ik hem kunnen halen hier op de bazar?
is er trouwens bij pure 1 moeilijkheids graad of kan je em ook makkelijker instellen dan standaard erg genoeg ben ik echt superslecht in dit spel... maar tis wel kapot vet!
Tijdje geleden dat ik hem gespeeld heb, maar volgens mij zijn er geen verschillende moeilijkheidsgraden.
ik wilde ook graag een 2e moeilijkheidsgraad, want ik vind m te makkelijk kan me nauwelijk voorstellen dat iemand dat spel moeilijk vind . tenzij je beide duimen gebroken hebt
Ik heb de 1e 8 races ofzo allemaal 1e plaats gehaald maar daarna een paar moest ik wel ff aantal keer proberen om 1e te worden (anders werd ik constant 2-5). Het is niet erg moeilijk maar om constant 1e te worden heb je wel iets van een gezonde goede druk op je. Kweenie voelt gewoon goed.
Komt ook omdat sommige races echt moeilijk zijn, ondanks je moeilijkheidsgraad. De ene keer lap je je tegenstander en dan rijden ze je eruit met 10 sec. voorsprong. Beetje wazig gedaan maargoed.
die zijn niet half zo goed als wanneer je m zelf in elkaar zet. duurt niet zo lang als je aan het uiterlijk schijt hebt
Heb 'm net bij m'n bundel gekregen. De reviews zijn niet slecht. Zeker wel de moeite waard om te spelen dacht ik zo.
Heb m vandaag ook bij de forzabundel gekregen. lijkt me wel een leuk spel! Heb forza nog niet in de xbox gehad! +1 Zelf opbouwen zie ik de bomen door bos niet meer.
Zijn er nog mensen die de online achievements nog willen completen? Het gaat om de volgende 3: Online Champ (30) - Come first in a online championship. 5 in a row (30) - Come first in 5 online events in a row. Win Online (10) - Come first in an online event. Kortom 70 puntjes die heel makkelijk te verdienen zijn!