[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, maar het heeft alleen nut als je ook een HD Monitor heb.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Transformers 2 bedoel je?

de special effects zijn fenomenaal , maar het blijft een budfilm.

heb gister een hd rip zitten kijken (1080p) en ik zat echt met open mond naar de effects te kijken, prachtig mooi gemaakt allemaal. Maar ik zat me tegelijkertijd af te vragen waarom je in godsnaam zoveel tijd en aandacht besteed aan special effects voor zo'n waardeloze film :+ Het hoeft van mij echt niet allemaal te hoogdravend te zijn maar het niveau van het verhaaltje en met name de humor van Transformers 2 sloeg echt nergens op.

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ziet er mooi uit. Heel mooi. Het gaat nergens over, maar dat interesseert me niet altijd. Soms moeten de hersenen op nul, terwijl je kwijlend naar de mooie plaatjes op het scherm zit te kijken. Look at the pretty pictures! Oe. Aa. Etc.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jup, vanaaf ff kijken. :)

Ultra HD plz 8)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    American Pie leuk vinden en Dude Where's My Car niet... Dude, you lost it.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zo zijn mening...ik vind Transformers 2 gewoon super! En kreeg met kijken gewoon weer het ouwe transformers gevoel maar dan in een modern jasje.

Hij moet nog uitkomen in de bioscoop! Binnen kort met personeel avond krijgen wij hem pas te zien!! :lol:

Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Gisternacht zo stoned als een garnaal (voor het eerst sinds 2 jaar weer eens geblowed) Kung fu Hustle gekeken. Wat een geniale film is dat toch :+

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha oke, dan zaten wij gelukkig goed. Het is zo jammer altijd dat je de mensen die zo'n weddenschap aangaan, waarschijnlijk nooit meer terug zal zien.. 8) Zou zijn hoofd wel graag willen zien, als hij daar staat, in die winkel, en dan als reactie iets heeft als "Oh, ohja, ja, dit is 'em nie geloof ik toch.." :lol:

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    8 oktober volgens mij in de bios :)

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! in cinestar 8 oktober

Hahahah ik zou het wel HEUL knap vinden inderdaad! Of het is een illegale versie met een gebrande cam versie op dvd :+

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Eden Lake
    Wat een zieke film. (In de zin van, wat er gebeurt en hoe dit in beeld is gebracht.) Kan er niet teveel over zeggen, maar als je van films als The Descent houdt, is dit echt een must-see. 8/10

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    right :confused:
    de film zag er goed uit .. maar het verhaal niet
    dus het is een waardeloze film .. terwijl je met open mond zat te kijken?

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je het volgende voor;
    Je chick is bloedmooi, maar de seks is verschrikkelijk. -> BOEM - Transformers 2.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Stel je voor. De beat is lekker maar de tekst zuigt. :+

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is toch 90% van de hiphop tegenwoordig :+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geeft goed weer wat voor film Transformers is dan. ;)

17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    District 9 _O_

Het begin is ietswat 'anders' dan ik verwacht had, had het idee naar een geflopte b-film te kijken...ben gelukkig door blijven kijken en wát een juweeltje is het geworden :98)

Het verhaal, ik wil niks verklappen, is érg geloofwaardig voor een sci-fi! dit alles te danken aan de hoofdrolspeler (nooit eerder in een film gezien?) en de fantastische effecten.

conclusie: not your everyday sc-fi, ietswat 'anders' dan wat je verwacht te gaan zien. O-)

8/10 :thumbs: must seey voor mij persoonlijk, ik denk dat er zat mensen zijn die hier heel anders over denken.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Stel je voor: je bent een avondje stappen met vrienden en krijgt ruzie met een aantal andere jongens waarvan 1 een enorme kleerkast. Gelukkig schieten je vrienden direct te hulp, maar ze kunnen niet voorkomen dat je van een van die gasten een beuk krijgt. Plots verschijnt er een bloedmooie dame in beeld. Na een kwartier staren krabbel je op. Je kunt net voorkomen dat een van je vrienden wordt neegebeukt en in een ongelooflijke adrenalinekick van alle spanning geef je een gast een enorme klap op z'n bek. Hijgend kom je bij en loopt dat ene bloedmooie meisje naar je toe; ditmaal met haar zusje. Het zijn tweelingzusje die duidelijk onder de indruk zijn van hoe je opkwam voor je vrienden. Ze geven je een kusje en vragen licht verlegen of ze met je mee mogen naar huis om je te verzorgen. Eenmaal thuis aangekomen beginnen ze met elkaar en met jou te zoenen. Langzaam kleden ze zich voor je uit, maar je merkt dat er iets mis is. Je ziet al dat moois maar je kunt er niks mee. De twee zusjes kruipen bij je op de bank en beginnen je broek los te maken, maar als die eenmaal uit is schrik je je rot! Je penis is verdwenen! KABOOOM BABY!!! ---> Transformers 2!

veel actie en special effects, een lange drewlscene ove megan fox, maar uiteindelijk gaat het nergens over en kun je er niks mee

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is een wel erg gedetailleerde vergelijking :+

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Fugitive (Andrew Davis, 199:cool:

Ik dacht een nieuwe film te gaan zien, maar na een half uurtje kwam ik er achter The Fugitive al eens, of zelfs meerdere keren gezien te hebben. Neemt niet weg dat het een heerlijke film is met een Harrison Ford en Tommy Lee Jones in puike vorm. Heb twee uur genoten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina