Zit met de Evo op 1:12(.6** ). Ik zelf kan er maximaal een seconde afrijden aangezien ik op sommige punten steeds wat laat vallen. Die 1.09 haal ik nooit
Idd, helaas verpest ik mijn tijd steeds bij de 2e of 3e scherpe bocht. Kom ik door de 2e bocht heen, verpest ik de 3e wel weer... Achjah ik heb nog een maand om mijn tijd te verbeteren Met de Porche zit ik op 1:01:506 Met de iets slomere auto's zit ik gelukkig nog in de top 2000, en daar ben ik trots op
Ik vind die bocht na dat snelle stuk naar beneden zo lastig. Helemaal als je hem van buitenaf in wilt sturen en je auto begint te schuiven.... sneltse is een 1:01.272. Straks nog even een poging wagen. Ik moet die 1 minuut grens doorbreken.
Ik wil het wel doen, maar dan heb ik een paar zeer prachtige screenshots nodig. Niet die dingen waarvan Mirik al 10.000 op XBW heeft geplaatst. Video's opzich ook prima, maar het moet niet teveel gaan lijken op het algemen topic van Forza 3. Bijpassende info is ook prima.
Niet zulke top tijden die je in dit topic ziet maar toch -> Evo 1.12.435 California 1.10.040 Alles uit, manual shift (geen clutch)
mitsubishi lancer evo: 1.11.293 Mini Cooper: 1.13.809 california: 1.08.361 porsche gtr nogwat: 1.00.825 Audi R8: 1.04.912
hoe zit het met de rewindfunctie? Kan je die gewoon gebruiken en kom je dan wel in de leaderboards? en hoe gaat dat op voor alle overige assists?
als je de rewind functie gebruikt telt je tijd niet mee voor de scoreboards. Zo telt je tijd ook niet als je in het gras hebt gereden. Alle andere assists mag je gewoon aanhebben.
ja het is hard, maar waar, er komt dan zo'n uitroepteken (!) rechtsboven bij je rondetijd te staan. Je kan volgens mij wel een klein beetje gras meepakken, maar als je er helemaal overheen gaat telt de tijd niet meer, maarja dan heb je vast ook een kuttijd