FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaplayer

    fifaplayer Guest

    Ja dat is wel de bedoeling.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik snap het punt van Live season wel, maar ik snap niet waarom je het zou willen kopen. Raakt er iemand zwaar geblesseerd, kan je er niet eens mee spelen. Of net zoals vorig jaar. Speel graag met AS Roma, maar die draaiden voor geen meter. Dus het team werd slechter en slechter. Dat vind ik niet tof.

    Ben btw wel benieuwd naar de rating van Ruud van Nistelrooy
     
  3. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan live season ook uit zetten...

    Ik speel fifa zo vaak dat ik wel wat extra geld over heb om alle live seasons te unlocken... als steeds de kwaliteiten van de teams wisselen, blijft het ook leuker om met verschillende teams te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Die is 82. Vind ik wel prima eigenlijk!
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel toch alleen maar met mijn favoriete teams. Live season vond ik alleen goed in het feit dat ze ook de basisopstelling steeds aanpassen. Bij AS Roma stond Julio Baptista niet in de basis, dus die moest ik er steeds inzetten. Maar bij 1 van de updates stond die wel gewoon automatisch in de basis.

    Ja idd, zeker voor iemand die al een seizoen niet gespeeld heeft.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Is bij Fifa 10 eigenlijk online niveau systeem hetzelfde?
    Van; je kunt alleen maar stijgen en niet zakken?

    Bij PES begon je altijd met 550 punten... en het lag eraan of je verloor of won (en tegen wie) en dan veranderde dit aantal (positief of negatief) en kwam je in een nieuwe divisie. Maar als je met 700 punten tegen iemand van 400 punten won kreeg je maar 6 punten erbij (en die van 400, 6 punten eraf dus), terwijl andersom misschien wel 25 ofzo... wat dat betreft is dat een veel realistischer systeem dan fifa!
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Bart Smit Hoogvliet negatief, vermoedelijk woensdag werd gezegd.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    ;)

    Hier melden waar ze hem allemaal nog niet verkopen voegt helemaal niets toe. Dus gelieve zulke berichten vanaf nu achterwege te laten.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus :+ Het is in't vorige deel goed gegaan, maar Arjan en kornuiten maken korte metten.

    Ben persoonlijk HEEL erg benieuwd naar het Nederlands elftal en wat het uittenue gaat worden. Vind dat ze dit keer wel beter statistieken hebben m.b.t sterspelers. Ronaldo heeft namelijk maar 84 geloof ik. Allemaal afhankelijk van dat crappy LiveSeason gebeuren.
     
  10. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    @Arjan

    Het is toch alleen maar handig? Ik vind het noujuist een toevoeging dat er mensen melden waar ze de game al kunnen kopen.. daar is niets illegaals aan.

    Als ze nou links gaven van downloadsites ofzo, dan zou ik het logisch vinden.

    OT:
    Van Nistelrooy is misschien wel een heel seizoen geblesseerd geweest maar eerder werd al aangegeven dat je niet van 85 naar 70 kan zakken. Kijk naar Ronaldinho, die zuigt nu hard.. maar hij is nog steeds 83 ofzo.
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    waarom niet? dan weten we tenminste waar we uhm kunnen halen.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.592
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Het gaat erom dat het voor de rest niks toevoegt aan de inhoud van het topic, het leidt zelfs af. De game is over 3 daagjes officieel uit, dus het is maar geduld hebben. Dit topic gaat over Fifa 10, maar niet over waar je hem al kan kopen.

    Nogmaals, we hebben het hier over de inhoud van de game, niet over waar je hem al kunt kopen.

    Edit: En de volgende die nog gaat zeuren over onze beslissing doet dat in de klaagbaak voor modereeracties. Wie vanaf hier nog doorzeurt krijgt een waarschuwing.
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het gaat al jaren zo met grote releases waarom is het nu opeens zo'n probleem? Dat het nutteloze info is is onzin, iedereen wil de game toch zo snel mogelijk spelen.
     
  14. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem in Utrecht al ??
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wacht gewoon tot donderdag, maar ik vind het altijd amusant al die verhalen van mensen die op zoek zijn naar de game. En als het niet mag, moet je een apart topic openen. Want een discussie als deze hoort gewoon bij een grote release.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb toch vrij duidelijk gezegd dat het niets toevoegt om berichten te plaatsen waar men het spel nog niet verkoopt. Als iemand nou post dat bijvoorbeeld Media Markt Zoetermeer hem al verkoopt dat heb ik daar op zich niet zo veel moeite mee. Het zijn juist berichten als: 'Dixons Rotterdam verkoopt hem nog niet' die niets toevoegen en de thread vervuilen. Het gaat toch immers om de winkels die hem wel verkopen? Dan is het nutteloos om pagina's lang winkels op te sommen die hem nog niet mogen verkopen. Veel mensen klagen bij ons over zulke berichten, dus zodoende dat we er nu op letten.
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb net meerdere OW's uitgegeeld. En ik heb er nog meer over.
     
  18. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie alleen maar Moderator berichten, wordt er ook nog over Fifa gepraat?

    Verbeterd schietsysteem. De eerste helft van de balk bepaald de kracht, de tweede helft de hoogte.

    hoe gaat dit dan? in de demo heb ik wel moeite met schieten (niet veel gespeeld) maar hoe moet ik dit zien?
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan het je wel met behulp van een vrije trap uitleggen:

    Bij een vrije trap als je nu dus voor ongeveer de helft met LB schiet dan is het een lage bal. Dat begint dus bij de 1% tot de 50%, dus daar bepaal je de kracht mee. vanaf de 51% tot 100% is het de hoogte, dus zo schiet je de bal ook met LB hoog en krachtig.

    Weet niet of je het nu snapt?
     
  20. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn spel gewoon bij Bol.com besteld. Hoop dat hij 1 oktober op de mat valt!
    Fifa is meestal de game die ik het meeste speel. Ik heb tot nu toe alle delen vanaf 1996 (ook de worldcup, Ek, Champions league en Road to the worldcup edities)
    Blijft voor mij nummer 1 Fifa ik heb Pes een aantal keren een kans gegeven maar kon mij niet echt overtuigen.
    De demo heb ik inmiddels verwijderd en wacht gewoon geduldig tot dat hij op de mat valt.
    Jaren lang heb ik ook stad en land afgereisd om hem maar voor de release te kunnen spelen, nu heb ik meer zoiets van hij komt toch wel.
    Komende maand toch al 6 games gepreordered dus wordt een tijdrovend gebeuren!
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina