Wat vinden jullie van m'n tank build?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&n=Mahguroth
Build voornamelijk voor HCs, en daarom Icy talons etc. Ben dus nu pas een paar dagen lvl 80, en heb al besloten om tank te worden.
Langzamerhand wat gear halen via de AH. Moeilijke keuze, gezien ik nog epic flying moet halen (4.5K G). Weet dus ook niet waar ik m'n prioriteit op moet leggen.
Van de één hoor ik dat ik nu al met HCs kan beginnen (makkelijke), en van de andere hoor ik dat ik eerst de def cap moet halen, zodat ik meteen alle HCs aardig kan doen (natuurlijk eerst de makkelijke).
Ook zit ik een beetje met gear. Zat er anders aan te denken om voor wat HCs, lvl 80 normals te doen, zodat ik m'n gear kan opbouwen, en wat geld overhouden om uiteindelijk epic flying te halen. M'n gear komt namelijk vanuit een DPS level build.
M'n rotatie is trouwens:
Single target -> IT, PS, OBL, BS, BS, OBL, OBL, RPdump (FS), BS, BS , OBL etc. Diseases ophouden.
AoE -> DnD, IT, Pest, DeathChill, HW, BB, HW etc
Heb tevens aan alle offensive atacks runestrike gemacro'd, en dus dat als ie mogelijk is, hij hem gebruikt (/cast !Rune Strike).
Heb alleen dit even uit kunnen proberen op Coren direbew, en heb dus nog niet echt ervaring met m'n rotatie (wel hield ik threat aardig onder controle
). Dark command zat ik ook over te denken.
Klik om te vergroten...