Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn eigen probleem al opgelost.
    Nieuw ID aangemaakt, oude account daarheen gezet.
    Daarna mijn huidige gamertag aan mn #1 gekoppeld.
    Optie B dus eigenlijk :9
    Werkt allemaal goed, alleen kan MSN niet tegelijk op mijn Xbox en PC aangemeld zijn. Das beetje stom maarjah boeie
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    http://majornelson.com/archive/2009/09/23/xbox-360-system-update-rolling-out-no-new-feature.aspx
    Aan msn op je Xbox heb je ook vrij weinig, wordt je alleen maar gestoord als je gamed :+
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik wist inmiddels al dat de update een voorbereiding was op de nieuwe opties, maar kwam veel boze posts tegen van problemen en vond dit dus opvallend ;)
     
  4. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    hoelang duurt het nu nog ongeveer voor dat je je xbox 360 terug hebt als je hem hebt opgestuurt ? want mijn beeld springt vaker weg, eerst een kleur en als ik hem dan aan en uitzet helemaal weg, en kan ik weer de towel trick gaan doen ( ja hij werk echt verbazingwekkend genoeg ) en dan kan ik weer verder gamen, maar dit wil ik niet nog vaker gaan doen.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond de 2 weken, volgens mij is 3 weken het maximale. Als je geluk hebt heb je 'm binnen een week al terug :)
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dichterbij de 10 dagen dan bij de 3 weken hoor :p
     
  7. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    draadloze headset

    weet iemand of je de xbox wireless headset ook kan gebruiken op je pc dit werkt namelijk nu wel met de vision camera?

    BVD

    ON 360
    (wist niet of dit goede forum was / maar kon geen betere vinden)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens Wikipedia is dat mogelijk

    Windows compatibility
    Many Xbox 360 accessories are compatible with a Windows (XP or newer) based PC. Some examples are; the wired/wireless controller, the wired headset (via a controller), the wireless headset and the Live Vision camera. However, despite marketing by Microsoft claiming otherwise, the much anticipated Chatpad accessory for the standard Xbox 360 controller is not Windows compatible.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_accessories#Windows_compatibility
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan moet je dus wel zo'n draadloze ontvanger kopen voor je pc, kosten nieuw geloof ik 20 euro..
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zag laats bij een online store een apparaatje waardoor je alle koptelefoons kon aansluiten op je controller. Het was dus een verloopstukje naar 3.5 mm minijack.
    Ik vond dit nogal bijzonder.
     
  11. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zo'n draadloze headset nou ook bevestigen onder je toetsenbord (van je xboxcontroler)?
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  12. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23191

    Nog minder dan een euro, en gratis verzenden. Duurt alleen meestal 2-3 weken voor het binnen is.
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil toch nog even zekerheid hebben op de volgende vraag. Beschikt de xbox 360 elite bij Bol.com over een Jasper chipset? Op internet lees je namelijk een hoop verhalen dat je echt moet letten op wanneer de elite is gemaakt bij aanschaf. Aangezien dat online niet kan wil ik echt zeker zijn.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je weet nooit hoeveel Falcon's en Jaspers er op voorraad zijn bij Bol.com
    Omdat Bol.com geen verpakkingen zal open maken weet je het pas als je de Xbox360 in huis hebt.
    Volgens mij mag je geen geopende verpakkingen retour sturen.
     
  15. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel balen dan. Is er een plek waar je met zekerheid een elite kan kopen/bestellen met een Jasper chipset erin?

    Daarnaast vroeg ik me af, in het geval dat niet gaat lukken, of de Xbox 360 arcade idd een Jasper chipset heeft zoals Bol.com beweerd. Aangezien ik niet zeker weet of het mensen zijn met verstand die de informatie aanvullen op Bol.com. Hier (op xbw) zitten iig wat mensen met verstand.

    "The way to determine whether the console has the new chip is by looking at the Lot Number on the outside of the box. The first Jasper models have a lot number of 0843, so if yours is equal to or higher than that number, there is a stong chance that it contains a Jasper, rather than a Falcon equipped Xbox 360."

    Het is dus ook mogelijk om het op de doos te kunnen zien.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    voorzover ik weet kan je niet aan de doos zien of je 100% zeker een jasper hebt.

    je kan naar de voeding kijken, maar voor 100% moet je toch echt het amperage op de achterkant bekijken. die moet iets van 12 zijn en niet 14.
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb na 2 jaar afwezigheid weer een Xbox gekocht dit maal een elite, ben er weer helemaal blij mee.
    Heb gelijk maar GOW 2 en Fable erbij gehaalt, weer heerlijk gamen!
     
  18. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je ook of je er 1 hebt met een jasper chipset erin (12.1 V op de voeding) En zo ja waar heb je hem gehaald?
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelfs dan heb je nog geen zekerheid. Enige 100% manier is naar de power connector kijken:

    [​IMG]
     
  20. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend dat het zo lastig te zien is. Aan de andere kant snap ik het ook wel want microsoft weet ook wel dat ze de oude xboxen niet meer kwijt kunnen als iedereen weet dat de nieuwe een stuk zuiniger zijn.

    Maar volgens dit artikel is het wel degelijk mogelijk om het van buitenaf 100& zeker te weten:

    "The most surefire way to identify a Jasper 360 is its current rating on the “12V rail,” which is found on the console itself. Don’t worry, this part is visible through a small opening in the box. Given that this news has been out for more than 24 hours, retail clerks are probably tired of having people ask to “look at the box,” and it’s only a matter of time before retailers have a policy against checking for Jasper 360s, since they don’t want to be left with a stockpile of old 360s that nobody wants."

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina