Ah vet! Ik heb het album een paar keer geluisterd, en ik vind dit eigenlijk het beste Pearl Jam album tot nu toe. Zelfs beter dan Ten. Ik hoop dat ze een grote comeback hiermee maken, want dat verdienen ze echt.
Ik vind Ten nog wel steeds het beste maar dit komt echt héél dicht in de buurt. Jammer dat het zo'n kort album is. En vergis ik me of zit er in Just Breathe geen drums?
Wauw vandaag een 844 note streak op The Conjuring - Megadeth. En dan te bedenken dat de Megadeth nummers behoren tot de moeilijkste nummers van RB. Heerlijk. Ik begin steeds meer te wennen aan RB. Vooral solo's ging eerst niet.
Volgende week eerste pack van 2 Alice In Chains packs met: Would?, Rooster, No Excuses en nog 2 in het eerste pack en daarna n.n.b. Volledige Announcement met waarschijnlijk meer artiesten straks
Nothing for me here. Wat mooi is, want ik heb nu ff geen geld meer. Maar ik heb wel goede dingen gehoord over Breakin Benjamin.
No Excuses - Alice in Chains. Luister ik op dit moment toevallig! Echt mijn favoriete nummer aller tijden.
Wel chill die patch! De HO chords in The beatles zijn echt chill, dus als het nu hetzelfde is in RB2 is het echt een heel erg grote verbetering. Star tracking boeit me niet echt, aangezien ik alleen maar in practicemode speel. In ieder geval met drums. Lips mics = yay! Maar voor mij maakt t niet zoveel uit. Trouwens voor volgende week, ik denk dat ik No Excuses misschien wel wil, en Rooster vond ik ook erg vet. Would ken ik ook wel, maar ik vind m gewoon net niet... Breaking Benjamin vind ik echt verschrikkelijk. Echt jammer gewoon.
Ik heb echt problemen met me Calibration nu, dan heb ik me Video wel gefixed maar me audio gaat echt niet , weet iemand waar ik de Rock Band 2 Guitar ergens in Nederland kan halen via een webshop ofzoiets?, want ik krijg de calibration maar echt niet aan het werk, ben er al dagen mee bezig maar het wil echt gewoon niet werken
Volgens mij zijn de RB2 instrumenten hier (nog) niet uitgegeven. Maar de gitaren van The Beatles: Rock Band moeten hier in Nederland wel te verkrijgen zijn en dit zijn verbeterde versies van de instrumenten van RB2.
Dat wist ik ja, maar het kon zo zijn dat een webshop hier in nederland het heeft Geïmporteerd maar ja, laat maar ik heb nu via Bol.com de Rickenbacker Guitar besteld, kost wel wat maar mja...!