FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je kijkt hoe belangrijk hij is voor het team, had hij zeker hoger verdiend. 78 komt sowieso al meer in de buurt. Leeftijd zegt weinig over zijn kwaliteiten. Dat hij weinig voorstelt slaatnergens op.
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Op basis van dit seizoen had ik hem ook 78 gezet. Vorig seizoen te weinig laten zien, door blessures ja, om hem zo hoog te maken. Ook door de slechte prestaties van Feyenoord in het algemeen. Daarom kan ik er niet te veel over klagen. Maar op basis van nu hadden ook Fer en De Guzman alswel Vlaar een stukkie hoger mogen zijn, evenals Slory. De rest kan ik ook nu aardig mee leven.
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben Feyenoordfan, maar zou Tomasson nóóit 78 geven, als je kijkt naar vorig seizoen. Nu ook niet trouwens
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zegt misschien eerder wat over de rest van Feyenoord. :+
    Tomasson 78 =(

    Op basis van dit seizoen had Feyenoord wel 3,5* mogen zijn.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zit er eigenlijk nederlands commentaar in? Het contract van Evert en joeri was toch al afgelopen?
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    5 goals tot nu toe, paar assists... Echt de leider van de aanval, vind hem het op dit moment wel waard hoor. Alleen vorig seizoen idd niet. Daarover zijn we het eens.
     
  7. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze zitten er gewoon in.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nog steeds zo overdreven, of zijn ze dit keer een beetje beter?
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Meer aangepast op de situatie.
    Het is wel merendeels hetzelfde.
    Al zitten de fouten er nog wel in (zie: ''Het staat al een hele tijd gelijk'', terwijl het al de hele tijd 2 - 1 staat)
     
  11. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan me niet voorstellen, die twee zijn sowieso niet uit te staan, dus zal wel weer net zo treurig zijn als vorig jaar.
     
  12. Soesie

    Soesie Guest

    Vorig seizoen had Messi wat kort haar en in FIFA lang haar. En is het gwn weer andersom :p
    Misschien iets voor live season: Dat je naast de stats ook uiterlijk wekelijks/maandelijks update ??
     
  13. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de radar nog steeds vervaagd. Welke gek heeft dat er niet uitgehaald...
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb altijd Engels. Vind Nederlands verschrikkelijk.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Onzin, ze presteren al 3 jaar flink onder de maat. En de competitie dit jaar is net begonnen, pas 8 wedstrijden onder weg. En Feyenoord heeft pas 2 moeilijke wedstrijden gehad. En 1 daarvan tegen PSV waren ze kansloos, tegen Twente een puntje gepakt. Als EA op basis van die paar wedstrijden de punten verdeelt, dan zijn ze de weg goed kwijt. Op basis van een heel seizoen heb je pas weer recht van spreken. Dan moet Heerenveen nu 2 sterren hebben en gaan Utrecht supporters beweren dat ze 4 sterren moeten hebben.
     
  16. VANDERPLAS

    VANDERPLAS FR1908

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu al een tijdje naar die Justin.tv stream te kijken en ben helemaal verliefd op die avond wedstrijden, geweldig dat je nu elke wedstrijd dag of nacht en de weersomstandigheden kan kiezen. \o/
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Messi had op het begin van vorig seizoen lang haar zoals in FIFA09. Al snel veranderde hij het. Nu is zijn kapsel in FIFA10 gewoon goed.

    Neemt niet weg dat ik het met je eens bent dat EA spelers mag updaten om de paar maanden ofzo.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Van der Plas, meer Kattuks kan niet ;)

    Ben btw ook erg onder de indruk van de diverse weersomstandigheden.
    Echt een flinke verbetering ten opzichte van FIFA 09
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ook tof dat spelers zich aanpassen aan het weer. Als het sneeuwt/regent een kraagje/trui eronder/handschoenen/lange mouwen. Mooi gedaan!
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn de weersomstandigheden/dag/nacht nu ook verschillend in Manager Mode? In 09 was het altijd in de middag op een zonnige dag. Begon me best te irriteren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina