Nee, ik wilde even wat angst opwekken. Als ik wil kan ik nog wel 2 easy G games oppakken waarmee ik 2000G kan scoren in een dag (max. 2), maar daar heb ik totaal geen zin in. Eerst Fifa completen (voorzover dat kan)!
ODST is zo makkelijk, ik heb binnen 1 dag iets van 700 punten gehaald. Jep, hij moet maar uitkijken.....ik heb nog wat tricks up my sleeve.
Kill and attack, I'm going in for the kill Dr0kz moet toch maar even uitkijken Nog maar 370 punten verschil
Ik heb toch nog 5 dagen 10K is niet echt haalbaar in 1 maand als je al over de 100K score hebt maar ik ga voor de 5-6k deze maand.
damn, dacht ik net ff een dikke inhaalslag te zullen maken de laatste dagen waardoor xerofox zich ergens in een hokje had kunnen gaan zitten schamen, is er gedoe met mn wireless netwerk adapter. Heb dus geen verbinding met xbox live. zal wel zien hoe hoog ik uiteindelijk nog eindig.
Ik denk dat ik geen concurrent meer ben voor de nummer 1, werk en sociale verplichtingen gooien roet in het eten om de laatste 2 dagen nog 2K te halen De games heb ik wel, de tijd helaas niet
En 2de worden is geen ramp. Aangezien je dat bijna niet meer kan ontgaan. Ikzelf sta nog 3de... alleen nog Dulle achter me houden.
Jongens verrassing ik ga denk ik punten halen voor 1 Oktober. Heb sinds tijden weer een nieuw spel voor de 360.
Laatste dag van de challenge! Maar het ziet er naar uit dat er niet meer heel veel gaat veranderen! Ben toch nog mooi in de top 10 blijven hangen, dus ik vind t wel prima zo !
Heb eindelijk weer xbox live, maar te laat dus ik bewaar die inhaalslag maar voor later Sta wel nog net op de vijfde plek