Tis waarschijnlijk al gezegd maar de DLC word dus waar de meeste vraag naar is
Maar ik zou er ook niet teveel van die survival verwachten, het is gewoon een quest(s) die je doet net als de andere en als je het haalt krijg je items en een berg stuivers maar misschien dat je hem opnieuw kan doen ofzo, zal wel leuk zijn maar of ik het ook daadwerkelijk ga doen is een tweede ! Wil te graag weten wat er allemaal in de Vault zit om me bezig te gaan houden met shit die ik al in 8 andere games heb gedaan.
edit : Haha lees dit dan die gozer heeft aardig wat te doen:
"Gearbox Creative Director Caught in Borderlands Twitter Promise"
Gearbox Creative Director Mike Neumann probably wasn't thinking too clearly when he made a Twitter promise to play online with anyone who preordered Borderlands and now he's suffering for it.
It was a simple enough offer. In a Twitter post yesterday, Neumann wrote, "Today is official Borderlands Pre Order Day. Twitter me a screen of you buying the game and I'll play BLs with you and give you loot." He obviously didn't think very many people would even notice; unfortunately, his plan for some Borderlands fun with a handful of Twitter followers got away from him a bit when Kotaku posted news of his promise.
Laatst bewerkt: 28 sep 2009