Guitar Hero: Smash Hits

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 mrt 2009.

  1. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Precies, als het spel te overcharted was had ik never elk nummer op de eerste try 5 sterren except, TTFAF, en nog 2, ff de naam kwijt. De drumtracks worden altijd overcharted in GH, kijk maar naar 5. Hoor je een rustig tempo, moet je geel spammen, omdat het zo overcharted is. Ik zal ooit aan de drum career begginen maar ik betwijfel of ik TTFAF ooit op expert ga overleven:9
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee dat ga je niet. En Raining Blood, Beast and the Harlot en dat nummer van Anthrax ook niet :+
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Beast and the Harlot is totaal niet moeilijk op expert drums evenals dat nummer van Anthrax. Raining blood en TTFAF wel, maar dat komt alleen omdat je te snel op de gele en blauwe moet slaan, waardoor me hand te snel moe is.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  4. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de achievement van Beast and the Harlet is moeilijk. Maar om hem te halen op Expert is het een eitje vergeleken met die Raining Blood en TTFAF.
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ohnee ik had 'm op Expert+ staan, dan wordt 'ie wel moeilijk :+ Maar in beide nummers (BatH en Caught in a Mosh) zitten twee OMFGWTFBBQ-drumsolo's die echt niet te geloven moeilijk zijn. Bij CiaM zit 'ie echter in het begin, dus heb de rest van het nummer nooit gezien :9
     
  6. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij CiaM denk je van: Hmm chille drumming, en opeens die ziek snelle drum solo hahahaha8)
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand toevallig een id code om de nummers over te zetten over die hij/zij toch niet gaat gebruiken?
     

Deel Deze Pagina