LB is stijgen. LT is dalen. Rechter pookje stuur je mee. en RT is schieten. en met zon boormachine kan je de helikopter repareren. dat is alles wat je moet weten.
Ik heb hem gekocht op de Bazar, hoor hem Dinsdag te krijgen van Godfrey. Hoop dat het wel een vermakelijke game is
Wees daar maar niet bang om. Het is een prima titel, maar online is het wel even wennen. Zit bij mijn weten nog steeds fouten in de MP. Je wil nog wel eens van de server afgekickt worden en dat is niet leuk als je 14-2 kills ofzo hebt.
hoezo dat? ik ben nog nooit van een server afgekickt. mijn probleem is vaak datje team killers juist niet kan kicken
Heb het spel nu net 1 dag. Best leuke sp maar mp is het toch wel beter. Ben nog niet echt goed mp. Kill nog niet zoveel maar dat komt ook wel beetje doordat ik andere shooters gewend ben. Met richten vliegt die cursor soms van links naar rechts wie een gek. Wat heb ik eigenlijk aan om de sp de collectables te halen?
Achievements, en ik geloof dan dat de tegenstanders die wapens ook vaker heeft. Handig voor ammo dus. Zelfde geld voor het goud, gewoon voor de achievements
Mijn probleem he, met dat goud is, dat ik het nooit kan vinden. Heb echt nog maar 4 van die dingen ofzo, en heb hem al uitgespeeld.
VInd het tot nu toe best een leuk spel. Alleen vind ik dat mes soms irritant. Want daarmee kan je een of andere supersprong maken en dan ben je dood. Of het komt door lag. Heb vooral moeten wennen aan dat je echt op het hoofd moet schieten want anders gaat de tegenstander pas na 100 kogels dood ofzo. Maar het gaat nu dus al beter. Heb bijna 12000 punten. eindelijk.
is die lag en shittie Hit detection er nog steeds? WTF nou ik wacht wel met deel 2 halen om de reacties te zien hoe het daar is met die probs
Ja mes vind ik ook irritant, reageert voor mijn gevoel af en toe niet juist. Soms gaat enemy niet dood terwijl ik hem toch echt raak en soms gaat ie wel dood als ik helemaal mis zit Zit nu btw rond 26000 points maar goed ik heb nog twee broertjes die er vaak achter zitten
Geloof jij niet meer in Sinterklaas dan? Nee hoor, dat najaar komt heus wel. Ik heb genoeg geld gereserveerd, o.a. voor deel II van deze serie als er een release bekend word gemaakt.