lekker kort door de bocht. wie zegt dat ze alles vanaf het begin erin hadden kunnen stoppen, hoe? met een tijd machine? de changes in gameplay zijn gebaseerd op hoe het spel zich heeft ontwikkeld door het spelen, en voor andere dingen hadden ze gewoon niet de tijd. Begrijp dat Capcom helemaal niet stond de springen om een nieuwe SF te maken. Het was een experiment, nu het succesvol is kunnen ze verder met het ontwikkelen van de franchise.
lobbies, mensen moeten niet zo huilen over lobbies. een fighter in 3d is een stuk moeilijker om online vloeiend te laten lopen dan een game in 2d. Ik heb liever goede 1on1 online dan fokking laggy online met zn allen. Totdat ze een goede manier hebben gevonden is 1on1 prima. Als jullie knopjes willen drukken prima, maar ik heb graag dat ik iemand op tijd kan anti airen, dan ik op tijd kan punishen, dat ik mn 1frame links kan raken. en vooral dat ik niet door mn combos wordt geuppercut.
En het is niet alleen een paar nieuwe characters, het systeem krijgt een overhaul, gameplay wordt getweaked aan de hand van de ervaringen tot nu toe. Fighters gaan altijd door een aantal iteraties* en als de update groot is kan je het niet via DLC doen.
*sf2ww>sf2ce>sf2hf>ssf2>ssf2t
sf3>sf3.2i>sf3.3s
vf5 ver.a tot ver.e>vf5r ver.a tot ver c.
tekken 5>tekken5dr
tekken 6>tekken6br
edit: ik vind sf4 niet eens zo´n goed spel maar een nieuwe versie met tweaks kan alles veranderen dus ik ben weer excited. vind je het niet leuk of voel je je bedrogen dan moet je geen tijd in fighters stoppen want DIT is hoe het gaat in dit genre.
Laatst bewerkt: 29 sep 2009