FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Positieve indruk. Het ziet er meer levendig uit dan de demo en speelt ook lekkerder "oude PES gevoel" Ajax speelt nu ook eens fijn en afstandschoten kunnen nu ook gewoon goed. Eerst goal was met Suarez vanaf 20 meter onderkant lat. :)
     
  2. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste wedstrijd Ajax - Chelsea, stond al vroeg op een 2-0 voorsprong. (2x Suarez) Toen maakte hij kort na rust de 2-1 en kreeg hij in de 76e minuut een rode kaart. Ik dacht de overwinning in mijn zak te hebben maar dat had ik dus mooi mis. Hij maakte in de 88e minuut de 2-2 door een ongeloofelijk afstandschot van Lampard. In de verlenging maakte hij binnen 10 minuten 2 goals en kwam er een stand van 4-2 op het scoreboard te staan. Later kreeg ik alsnog een eerherstel en maakte Sulejmani de 4-3.

    Tweede wedstrijd Real - Barcelona. Ik was Real, stond al snel met 2-0 voor maar dat werd ook snel weer 2-2. Na een mooi uitgespeelde actie kon Benzema de 3-2 binnentikken. Maar toen was het aan Messi die 4 man uitspeelde, waaronder de keeper, en hij maakte een prachtige 3-3. We hebben toen beide gekozen voor een gelijkspel.

    Ik vind het een prachtigspel tot nu toe omdat alles kan gebeuren!
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh shit, is Aston Villa weer zo overrated? :{
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Mooi dat je online ook gelijk kunt spelen. Veel beter dan in de verlenging alsnog de boot in gaan. :+
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze zijn inderdaad aardig goed. De voorhoede is gewoon erg snel en Friedel houdt alles eruit.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In 09 waren ze echt te goed, Agbonlahor leek wel een Thalys trein. Maar goed, in FIFA10 is de snelheid er aardig uit gehaald dus heb er wel vertrouwen in.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Barcelona = _O_

    Barca & Liverpool zijn mijn favoriete teams in FIFA '10, period. :D
    Ibra is heel erg balvast.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Raar dat bij sommige mensen de servers plat liggen en bij andere weer niet. Je zou zeggen dat iedereen er last van zou moeten hebben. Hopelijk doet het het morgen weer. Vandaag speel ik toch niet meer. Om 18:30 begint Inter in de CL, daarna ga ik weg. Begin van de middag kon ik nog wel online spelen. En zoals altijd loopt het als een zonnetje, ze hebben de perfecte netcode bij EA.
     
  9. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 10 vrije trappen krijgen en nemen

    --------------------------------------------------------------------------------

    Misschien een lastige vraag nu Fifa 10 nog maar net verkrijgbaar is(bij sommige winkels dan maar dat is een andere discussie) maar op de een of andere manier krijg ik nooit vrije trappen. De tegenstander neemt vaak niet eens de moeite om je hard aan te pakken als je ze provoceerd. Is er een manier om makkelijk een vrije trap te versieren?

    En dan het volgende punt, hoe neem je die vrije trappen dan precies? Ik heb geen flauw idee hoe ik effect moet geven aan de bal, hoe ver de powerbar vol moet. De ene keer schiet ik een rollertje richting de keeper terwijl de keer erna met nagenoeg dezelfde gevulde powerbar ik de bal de tribune in jaag. Iemand suggesties om een keer een vrije trap te maken? Zelfs in heel wat uren Fifa 09 is me dat nog nooit gelukt.

    Tom
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe zijn de keepers vergeleken met de demo en kan je die lelijke blur uitschakelen in de volledige game?
     
  11. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    antwoord. op je 2 vraag.

    je ziet dat balkje boven je hoofd hangen zeg maar bij 09 (neem aan bij fifa 10 is het zelfde)

    je moet niet te zwak stampen en ook niet helemaal vol zodat je hem de tribune in jaagt ongeveer je eigen balans vinden meestal wat harde soms wat zachter. wat oefenen en je maakt mooie vrije trappen;)
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat zijn de keepers soms toch slecht, gewoon triest :emo:
     
  13. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    @fiasco,
    mijn eigen ervaring in de volledige versie van fifa 10 is de keeper een stuk beter,
    in een online match krijg je geen corners er meer in (tenminste tot nu toe).
    Ook is de keeper naar mijn weten stukken beter op de lijn geworden.

    @ferron
    keepers van demo waren slechter toch :confused: ? ik kreeg hem in de demo van alle hoeken erin
    en in de final versie van fifa is het stukken moeilijker
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ook niet echt verwonderlijk he, dat Barcelona goed is.
    Nee, blur zit er gewoon in.
     
  15. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vind de keepers idd behoorlijk goed anders. Soms maken ze wel eens een blundertje maar over het algemeen vind ik ze goed. Als je bv op paal schiet en een andere spits pikt de bal op en knalt nog eens op goal dan zijn ze vaak al snel opgestaan om de bal alsnog te redden.

    Net mijn eerste online potje gewonnen: Chelsea - City. Ik was City. Al vroeg op 1-0 achter maar uiteindelijk 3-4 geworden. Veel lucky frummelgoals van mij, ook erg vet dat die bal veel bleef liggen of juist doorrolde op het natte veld. Dat heeft mij veel goals opgeleverd, en die kerel waar ik tegen speelde rekende daar juist helemaal niet op aan het gedrag van zijn spelers te zien.. :)
     
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik krijg donderdag fifa 10 :D Welke gezichten uit de nederlandse competitie lijken? En kan iemand de stats van Vitesse plaatsen?
     
  17. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook :). Die irrante counters met een simpel diepte passje zijn voorbij :D

    Mijn eerste tegengoal:

    Corner,

    Mannetje die de eerste paal afdekt rent precies op het moment dat de bal in het spel wordt gebracht naar een aanvaller die al door een andere speler wordt afgedekt (alhoewel deze wel achter de man stond te dekken) en die aanvaller kopt hem langs de 1ste paal binnen....
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat speelt die toch goed,veel beter,online is het toch wel moeilijker,heb 1 verloren omdat ea server uitviel,wel dom dat ik dan een loss krijg.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Is het "strandbalgevoel" weg? In FIFA09 had die bal zo'n vreselijke curve als je hard schoot; is dat nog steeds het geval?
     
  20. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Afstandschoten zijn perfect nu.

    Ik speelde iemand helemaal kapot met NAC, hij was Utrecht, maakt ie 83e minuut de 1-1 en in de 119e minuut de 1-2 :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina