Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dat je alleen (gedesignde) vinyls kan kopen (en waarderen) is ook leuk. De events zijn op zich leuk, maar wel standaard in vergelijking met Forza 2..

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    In de filmpjes lijkt de snelheid wel hoger, incar lijkt ook iets duidelijker zo.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    in dit filmpje kun je goed zien wat JeePee voelt.. (en ik ook een beetje)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Leaderboards voor painters _O_

5. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Must have game voor mij. De demo was al fun.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Typische amerikaanse manier van PR.. ben ik geen fan van ook.

Doe het dan zoals Kazunori Yamauchi van de gran turismo franchise... wanneer ze hem vragen of hij forza en andere race games in de gaten houdt, houdt hij het erop dat alle competitie gerespecteerd moet worden en dat het alleen maar goed is dat er meerdere race games uitkomen.

Neemt natuurlijk niet weg dat FM3 gewoon weer dikke pret wordt.. maar dit soort uitspraken spoken toch wel even door je hoofd zodra je je auto weer rechtop zet met het analoge pookje na een crash.

Turn 10.. gewoon muil houden en laat de game voor zichzelf spreken.

9. JeePee

JeePee Guest

Wat heeft dat met mijn reacties hier te maken als ik vragen mag?

Zelf ben ik een trotse eigenaar van een Fiesta XR2i 1.8 16v en heb daarnaast in een shitload van auto's gereden. Lijstje is te lang om op te noemen.

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, omdat je overkomt als iemand die in iedere auto heeft gereden en precies weet hoe ze rijden ... :thumbs:

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Echt Amerikaans, arrogant gelul. Daar moet je gewoon niet naar kijken, en je alleen op de game concentreren. Laat het spel je gewoon verrassen, bijna gegarandeerd dat het niet tegenvalt.

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

Check vanaf 20 sec. En dit was een sim?:thumbs::+

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Met een beetje verstand weet je dat dit een bug is of dat het mogelijk zelfs met een debug kit is gedaan.

Zelfs al zou het nog kunnen in de volledige game, die race winnen kan je vergeten aangezien dat trucje blijkbaar niet in een paar seconden gebeurd is.

14. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is geen truukje ofzo, dat is gewoon het systeem hoe je je auto weer recht kan krijgen, beetje lomp gemaakt ja. Dit zal dus ook in het volle spel zitten :+

15. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Is helaas geen trucje of op een debug console gedaan. Ik heb dit namelijk ook een keer gehad.

Maar ach, gewoon zorgen dat je niet over de kop slaat en dan hoef je je nergens aan te ergeren. :+

16. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het soms lomp hoe mensen al dat soort dingen gaan uitproberen. Het is een racegame en niet zoek de fout. Ga dan naar zo'n photo play automaat en dan het spel zoek de verschillen spelen ofzo.

Wat ik trouwens vet gemaakt vind bij die porsche dat je soms van die klappen hoort bij het schakelen. Vind het wel leuk gedaan dat dit niet bij elke keer schakelen gebeurt want dan zou het na een tijdje irritant worden

17. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij beweerd dat jij in de demo je auto niet over de kop wil laten slaan?

Je hoeft er niks voor te doen. Het is gewoon een bug dat je auto soms zo reageert als je auto ondersteboven ligt.

18. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad, dat was 1 van de eerste dingen die ik probeerde, vol gas tegen een muur aan en over de kop gaan. :+

Het is geen bug btw, als je auto op zijn kop ligt kun je met sturen de auto weer recht krijgen. (of op en neer schommelen :+ )

19. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het niet erg dat mensen het proberen. Maar ik bedoel meer: er zijn ook mensen die dat soort fouten alleen maar proberen te ontdekken en niet naar de rest van het spel kijken. Die alleen maar alle foute dingen in het spel afkraken en niks positiefs melden. Dat je het ff een keer probeer dat snap ik wel

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Er zit toch ook een rewind functie in? Dus waarom nu nog klagen over deze manier van je auto recoveren? Ik bedoel, je auto resetten is precies hetzelfde, je drukt op een knop en hij staat weer op de weg! Het ziet er niet zo dullig uit maar echt is het niet :9

Ik heb trouwens nooit geprobeerd een auto op zijn dak te krijgen, het is wel een keer gebeurt met de mini, maar dat was een stuurfoutje. Ik persoonlijk heb alleen maar geprobeerd waarvoor het spel gemaakt is, rondjes rijden OP de baan :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina