Oh, bedoelen ze dàt met een 3d scherm!
------------------------------------------------------
Wat is dat Ziggo toch een waardeloos bedrijf!!
Ik woon sinds 2 jaar in een nieuw opgeleverd appartementencomplex. Toen ik en mn vrouw daar gingen wonen hadden we gewoon tv van Ziggo, maar na een maand of 2 ineens geen enkel radio of tv signaal meer.
Bellen bellen bellen afspraken monteurs etc en pas na 3 weken zonder tv signaal kwamen ze erachter wat de oorzaak was:
in de Ziggo kast waren alle kabels verkeerd gelabeld, dus de kabel met huisnummer 32 ging niet naar 32 maar naar bijvoorbeeld 46 etc etc etc.
Dus na 2 maanden gaat Ziggo kijken welke huisnummers klant bij hun waren geworden en de anderen worden dan afgesloten, maar omdat die nummers niet klopten werd mijn signaal afgesloten.
Vorige week zag ik stomtoevallig iemand van TNT post een pakketje afleveren in het gebouw en dat was een doos van Ziggo.
Donderdag kom ik thuis en hup: geen tvsignaal, radio en zelfs het analoge signaal deed niets.
Dus ik ga bellen. Let op: ik heb alleen een mobiele telefoon en dan kost het 0900 nummer €0,30 per minuut!
Donderdag 24 sept; 1 minuut gebeld : al onze medewerkers zijn in gesprek en het is zó druk dat u niet geholpen kunt worden. Belt u aub later terug.
Later weer gebeld met dezelfde mededeling, maar als je het keuzemenu doorloopt, krijg je gewoon iemand aan de lijn. Het keuzemenu is echter lang en daarna word je in de wacht gezet.
Klacht gemeld en geeist dat de gestuurde monteur mij absoluut moet bellen om te checken of de aansluiting inderdaad is gelukt, aangezien hij nooit kan weten of hij de goede aansluiting te pakken heeft.
Dit gesprek duurde 11 minuten (€3,30) Er zou een spoedreparatie gebeuren en de monteur zou tussen 0930 en 1200 de volgende dag langskomen.
Eerst werd het ontkend, maar later zag hij inderdaad dat er iemand zou worden afgesloten in het complex en precies vanaf dat moment heb ik geen signaal meer.
Gelukkig is vrijdag mn vrije dag....wachten wachten. Om 1500 maar weer s gebeld blablabla.
"nee, de monteur heeft uw adres verplaatst naar 's middags dus hij kan tot 1800 uur komen."
(lekker makkelijk om dit zomaar te doen).
Gesprek 10 minuten €3,00
Wachten wachten wachten en om 1900 uur weer gebeld. Blablabla.
Neen, de monteur komt nog! (ik zeg: nu nog?? Het is al 1900 uur!).
Meneer, hij kan tot 2200 komen. Hij komt echt!
(ik: nou die komt echt niet meer hoor, ik durf het te wedden!)
Meneer, hij komt echt. (10 minuten gebeld en dus weer €3,00)
...Hij kwam niet.
Zaterdag weer gebeld, bloeddruk 200
Blablaba
Sorry sorry sorry, maar er is iets misgegaan. Hij belt u vandaag of anders maandag voor een spoedafspraak.
(maandag??? Ik kijk weinig tv, maar absoluut voetbal en helemaal F1!! De nachtrace in Singapore!!!)
Gesprek 34 minuten en dus €10,20
Hij belde zaterdag dus niet.
Hij belde maandag ook niet, dus thuis gekomen van mn werk om 1830 gebeld.
Na 4 minuten in de wacht hoor ik klik en wordt de verbinding verbroken (€1,20)
Weer gebeld en die arme gozer een hele slechte tijd bezorgd. Duizenden excuses (wat koop ik daarvoor??).
Hij heeft nog gechecked of hij mij terug mocht bellen ivm de kosten, maar dat werd geweigerd!
Geen idee waarom de monteurs niet zijn geweest blablabla. 1 moment aub etc, morgen tussen 1700-2200 komt de monteur.
Gesprek 26 minuten (€7,80).
Totale belkosten zijn 96 minuten a 30 cent per minuut = €28,80 en mn hele vrije dag thuis gebleven en ook zaterdag in de buurt van mn huis gebleven.
Wat een debielen zeg. Heb al info gewonnen over xms tv over glasvezel (ligt al in mn huis), maar het aantal hd zenders is zeer beperkt.
Gelukkig heb ik het internet niet bij die amateurs van Ziggo, maar heb ik adsl. Als mn internet 1 dag eruit ligt sta ik de volgende dag op het hoofdkantoor!
De belkosten worden absoluut gedeclareerd hoor!
Laatst bewerkt: 28 sep 2009