Sowieso in de DLC van Rock Band vele malen groter. Volgens mij is elke genre wel vertegenwoordigd in beide games.
2 lijkt me wel het beste, en aangezien je op een paar nummers na alle nummers uit RB 1 kan importeren, is dat wel de betere keuze denk ik
Heren, ik heb in het Xbox live gedeelte een topic aangemaakt om samen met jullie achievements te halen. Heb zelf bv. geen 4 gitaren voor String Quartet. Spreek jullie hopelijk daar! ps. Ook de mensen die de achievements al hebben en gewoon hun skills willen showen zijn uiteraard welkom.
Bij de Saturn hier in Tilburg liggen GH2 pakketten met de GH2 gitaar, 49,99. ik denk bij andere Saturns/ Mediamarkten misschien ook? En er is geen alternatief, x-plorer rocks
Guitar Hero Downloadable Content - October 1 Queens Of The Stone Age Track Pack * "Mexicola" * "Avon" * "How to Handle a Rope" Downloadable Content - October 8 Billy Squier Track Pack * "The Stroke" * "Everybody Wants You" * "When She Comes To Me" Downloadable Content - October 15 Wolfmother Track Pack * "Pilgrim" * "California Queen" * "Cosmic Egg" Downloadable Content - October 22 Classic Rock 2 Track Pack * The J. Geils Band - "Freeze Frame" * Peter Frampton - "Show Me The Way (Live)" * Triumph - "Lay It On The Line" Downloadable Content - October 29 All Hallows' Eve Track Pack * GWAR - "Gor Gor" * Marilyn Manson - "Beautiful People" * The Misfits - "Astro Zombies"
Rare keus van nummers bij Queens of the Stone Age. Verder ben ik wel benieuwd naar Wolfmother en vind ik stiekem "Beautiful People" wel een tof nummer. Verder valt het als vanouds weer tegen.
Ik houd van liedjes die ik ken, en eigenlijk wat meer van nu. Ik heb GH 5 en Metelica, is er of een downloadble content met wat van nu. Of kan ik dan beter rock band kopen?
Best wel raar inderdaad dat dat er nog niet is. Ik zit te wachten op DLC van Down. Maar ik denk niet dat dat komt. Of Kamelot zou ook wel tof zijn, maar dat is weer teveel melodic.
Het is niet dat GH en RB altijd mainstream muziek uitbrengen he. Dus je hebt zat kans, vooral als ze (vooral RB) zo doorgaan, dat ze nog wel Kamelot en Down uitbrengen, aangezien de makers alle aspecten en genres van muziek in hun catalogus willen hebben.
Vooral op GH wel hoor. Echt wat een schijt muziek komt er uit op World Tour IMO. Allemaal echt kut, alleen Eagles of Death Metal was leuk van de laatste tijd. Maar RB; ja dat kan best. Als je kijkt: Van elke muzieksoort hebben ze wel wat inderdaad. Ze hebben zelfs Hammer Smashed Face