Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Speel eerst de demo, ga over de kop, piel wat met je linkerstick, en je komt erachter dat je auto zo weer op 4 wielen komt.
    Beetje lullig in MP dat je 30 laps mag zitten kijken hoe je auto op z'n kop ligt zonder zo'n soort functie, toch? :)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ze hebben toch niet voor niets die rewind functie. Beland je op je dak, ff rewinden en klaar :confused:

3. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Maar als je rewind gebruikt is je ronde tijd gelijk de-certified. Maar ja, aan de andere kant, als je over de kop gaat heeft je ronde tijd zoiezo niet veel zin meer. :+

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    In MP niet :9. Maar volgens mij kun je ook gewoon je auto resetten toch?

5. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Dat over de kop gaan heb ik ook gehad met me porsche die te horizontaal over de baan ging en toen over de kop sloeg, vond het er iig wel realistisch uit zien..maar wat willen we dan: Een wit dreamy effect en dat je auto weer goed staat zoals in dirt. Nee, vind het wel best zo. Kom voor het racen, niet voor over de kop slaan.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zonet drie kwartiertjes de demo gespeeld (voor het eerst). Ik heb het idee en iets tragere en stroevere game te spelen dan deel 2. Klopt dat? :eek: Verder mis ik het (beloofde) schademodel en vind ik de AI nog steeds dom (als je van de lijn afwijkt word je alsnog keihard geramd). Cool dat er een dashboard-view in zit, maar wat beweegt het stuur nauwelijks! Ik vind de cockpit-view van Dirt 2 veel realistischer (hoewel de game zélf dat niet is). Menu is strak (maar soms wat slecht leesbaar, op HD-TV) en ik vind dat er nog altijd van die lange laadtijden zijn. Grafisch stoer, geluiden ook weer prima en ik geloof de makers op hun woord wat betreft het aantal auto's, banen en mogelijkheden.
    Ook de Rewind vind ik niet zo'n succes. Het is traag, het is niet erg functioneel (Dirt 2 doet dit ook beter, en het is nog wel een game met een heel ander publiek).
    Nog maar even afwachten, gok ik. :) Qua inhoud prima en voor de liefhebbers ook (zal ook als een tiet verkopen; hype), maar of het allemaal zo bijzonder gaat zijn wacht ik af (vond Forza 2 ook niet zo bijzonder in vergelijking met deel 1).

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Je had in NFS Carbon in het gebergte van die vangrails hier en daar waar je echt uit kon schieten, vond ik best wel tof omdat je de race overnieuw moest starten en werd je dus niet terug op de baan gezet. Maar het zou ook tof zijn als je gewoon te hard crashed dat er een zwart beeld komt met de klap die je maakt, en dan zo'n doodskopje in het midden en dat je dan de restart optie krijgt lol.

Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    En jullie maar zeiken op me dat er echte schade in zou zitten zowel visueel als dat het merkbaar zou zijn.. enz enz enz
    Er was zelfs iemand die ooit nog een beweerde dat als je op de kop zou belanden het race over was enz enz.

Niets van DIT ALLES!!!

Dit is gewoon erg slecht. Ik baal hier enorm van!
    Je kunt soms gewoon weer verder rijden.

En dan de woorden van turn 10 beste race game ooit!

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    In die zin vind ik je niet echt een zeikerd, maar eerder veeleisend haha.. maar die moeten er ook zijn. Om eerlijk te zijn had ik gehoopt dat Forza na de eerste game meer zou gaan ontwikkelen tot een Race/sim game, en dus echt met die idiote snelheden en de race spirit in samengang met de ultieme simulatie gehalte. Dat is FM helaas niet geworden bij deel 2, waar het meer om de auto passie gaat en dat is ook wel te snappen aangezien de eerste game comentaar kreeg van sommige reviews dat de autopassie er ontbrak.

Maar aan de andere kant is daar dan weer NFS Shift voor bijvoorbeeld, en voor de rest wacht ik wel af als Forza 3 uitkomt, hoe het spel dan verder inelkaar zit want demo's geven mij niet zo'n indruk. Weet nog toen ik de demo van Test drive unlimited gedownload had dat me dat tegenviel, maar daarna toch het spel gekocht en werd ik aangenaam verast en vond ik het opeens supertof! :b:

By the way, had ff je game style gelezen. Maar respect hoor, echt! :)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tja sorry mensen, maar ik kan me echt geen seconde druk maken om die dingetjes. Developers beloven altijd een hoop en je moet het altijd met een korrel zout nemen. De demo heeft mij aangenaam verrast en wat ik zie in die GT filmpjes, spreekt mij erg aan. Ik kan niet wachten :)

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik wel verbaasd om ben is het volgende.

16 man online kan de xbox niet aan, tenzij ze de grafix of zo zouden terug schroeven.

Ok, dat is een keuze, zou je denken.

Nu lees ik net het nieuws dat iemand van turn 10 beweerd dat fm3 niet de volle capaciteit benut van de 360.

Daar zakt je broek dan toch van af?

Waarom hebben ze die extra capaciteit dan niet benut om wel met 16 man online te kunnen?

12. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd = geld? Druk van de uitgever? GT5 is al meer dan 5 jaar in ontwikkeling..
    Turn 10 heeft twee games gemaakt in de tijd dat Polyphony 1 GT game maakt..

13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor maar als ik crash voel ik daadwerkelijk wel dat de auto kapot is en snelheid mist. Misschien hebben ze dit in de demo uitgezet en alleen visuele schade aangezet. Overigens heeft volgens mij echt niemand in dit topic lopen beweren dat er realistische visuele schade in zou gaan zitten.

Maar ik heb stop hier maar mee, want ik heb je dit inmiddels al 10x uitgelegd of zo, maar jij blijft er maar zo op door gaan. _0/

14. JeePee

JeePee Guest

Er zit wel schade in de demo. Maar die is echt fop. Als je een zacht tikje krijgt komt er ineens rook uit je motor :emo: Beter dat als je iets van voren raakt, je radiateur lek is en je later in de race pas problemen krijgt ofzo... Schade is precies hetzelfde als in FM2.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom kom je hier nog? Alleen om je gal te spuwen?

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    om me te uiten tegen over turn 10 van alles beloven. dit is het beste en we hebben alles gedaan en grafisch dit en dat. dit is simulatie!

Maar nee hoor niets van dit alles.

Zeg gewoon eerlijk als uit gever we hebben er een leuke race game van proberen te maken. (want dat is het (misschien)) maar overdrijf niet zo? (als uitgever

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Er zijn geen uitgevers die ooit zoiets gaan zeggen als: Onze game is niet de beste, maar hij is wel heel goed!

Overdrijven hoort gewoon bij de industrie, als je alles gelooft wat ze zeggen, sjah, dan is dat gewoon niet erg slim imo...

Ik ben het overigens wel eens met JeePee wat betreft de schade, maar gelukkig is dat gewoon te voorkomen door nergens tegenaan te beuken :D (maar irritant is het wel :9)

18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof hier mensen van Turn 10 alles in de gaten houden. Als je dat wil gaan doen ga je naar het forum van Turn10/Forza.

19. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je mag alleen iets in dit topic posten als je bv. het schademodel top vind, de opties van de pitstops heerlijk vind uitgewerkt of de handling super geweldig vind.
    Dan zal ik ook niet verder gaan. :)

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja hoe zit het eigenlijk met die pitstops?
    Ik ben benieuwd hoe en wat je kunt wijzigen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina