iemand ook opgemerkt dat in het preview voor 233 Ichigo met zijn (hollow)masker aan vecht tegen Zangetsu en dat zijn 'katana' in zijn shikai form blijft, wat niet mogelijk is vermits Zangetsu niet meer aan zijn kant staat/vecht. Zou Hichigo (Hollow Ichigo) hier iets mee te maken kunnen hebben?
Uhm, hoe kan Zangetsu in shikai vorm zijn als ie gematerialiseerd (is dat goed? ) is? Dan is ie dus 'uit' het zwaard lijkt me. Marja, ik kijk wel uit naar de volgende ep, toch een leuk concept dit.
je begrijpt mij verkeerd, ichigo zijn zwaard is altijd in shikai vorm door zijn enorme reiatsu. dus als zangetsu gematerialiseerd is, moet zijn zwaard terug in zijn oorspronkelijke vorm komen, namelijk:
Hahah wat een top aflevering inderdaad. Had even gehoopt dat Ichigo en Hollow ichigo samen die zanpaktou gingen aanvallen maar mocht niet zo zijn. Stoer van Renji trouwens. Eindelijk eens een filler die stoer is!
whoehoe, super aflevering. ook toen Renji zei van Howl, Zabimaru en hij ook daadwerkelijk zijn shikai kreeg zal wel aan het feit liggen dat zijn Zanpakutō eigenlijk deze vorm heeft
Dat denk ik ook! Ik denk dat die Marumasa de Zanpakutou helemaal niet écht naar hun instinct laat luisteren, maar ze iets anders laat doen. Ze zeggen ook allemaal op dezelfde manier en op 100% vertrouwen 'we luisteren naar ons instinct'. Maar ach, misschien denk ik ook wel te ver door voor Bleach.
Net Bleach ingehaald (tenminste toch wat de filler arc betreft, kanon moet ik nog steeds in halen ) en die beach filler . Oh ja, de arc zelf. We zijn er nog maar 6 episodes ver in deze arc en ik moet zeggen dat hij zeker niet tegen valt. Vooral de laatste episodes was vet. Echter vraag ik me wel af hoe deze arc het een jaar moet uithouden op dit tempo. Natuurlijk zal er wel een dikke plottwist gebeuren, maar dat kan de arc natuurlijk helemaal verneuken.
Overigens betwijfel ik of hij een jaar zal duren, want er werd eerst ook gezegd dat Ichigo er niet in mee zou spelen.
Damn, wat is het spannend! En zit echt goede sfeer in. Ben ook benieuwd naar wat er met Muramasa aan de hand is, en dat gevecht tussen Hyounimaru en Hitsugaya zal ook wel wat worden.
hmmz moet zeggen dat ik niet hoop dat alle zanpaktou tegen hun meester gaan vechten. Wordt een beetje suf! alleen de stoere heb ik zin. Rangiku en dat aanstellerige wijf hoef ik niet te zien bijvoorbeeld. Maar Madarame wel bijvoorbeeld. Vorige week de Lucky Lucky dans zag ik zo aankomen maar wel weer grappig! Ik wacht tot Kon eindelijk weer eens een betekenis krijgt!
Is er eigenlijk een goede sub van die vorige? Voorstukjes die in de wekelijkse afleveringen zaten zagen er wel leuk uit... kan iemand me misschien torrent PM'en?
Het lijkt me wel, ik heb het althans met (denk ik) de goede subs gezien. Het enigste probleem is dat ik online kijk, en iedereen het downloadt. Met de torrent kan ik je dus niet helpen.