nope, DB subbed Naruto niet meer. is een complete troll. 1080p episode van maar 170mb trouwens, iemand die Naruto volgt wist dat er geen aflevering was vorige donderdag. volgende week dubbele aflevering van de gutsy ninja \o/
Ik ben eindelijk weer bij! (ben op de helft van 127) Ach, wie heeft Dattebayo nog nodig als we ook HorribleSubs hebben? Ze doen goed hun werk. Spoiler Ik vraag me trouwens af wat Itachi nu tegen Naruto heeft gezegd, want hij zei er niks over tegen de anderen.
Taka is stukken beter, moet wel iets langer wachten vermits het geen speed sub is., Spoiler zal hoogstwaarschijnlijk iets over Sasuke zijn. er is ook nog niets over gezegd geweest in de manga.
Eindelijk Naruto weer opgepakt, een hele tijd niet meer gekeken puur omdat ik andere series keek enzo. Blij dat ik weer terug ben want het blijft echt een geweldige anime. Ik zit nu bij Episode 107. Spoiler Hitade moet die race winnen, je krijgt over zijn verleden te zien,etc, uiteindelijk wint Hitade ,etc... erg cool gewoon. Vooral de verhaallijnen vind ik echt nice in Naruto.
Precies. Veel nutteloze episodes daartussen, ik heb de helft ook geskipt. Er is er iig 1 het kijken waard en dat is die episode dat Guy en Rock Lee de stad uitgaan en er twee neppers de stad infiltreren. Ik geloof dat het iets van 152 is, ofzo. Geweldige episode is dat.
Wacht even, skippen? Maar dit zijn toch nog niet de fillers? Als dat van Hidate fillers waren....dan vind ik fillers cool
Idate zijn fillers. tot en met aflevering 220, dan begint shippuuden. fillers hebben niets met het verhaal (manga) te maken.
Ik dacht dat Shippuuden na 211 begon. 1xx t/m Shippuuden zijn allemaal filters, zo kan ik niet de mist in gaan.
Hmmm....ik vond het verhaal van Hidate juist erg cool. Het leek ook echt bij Naruto te passen, zij gingen op een missie en moesten die lui beschermen. Ik ga dan nog wel even door totdat ik het echt niet cool meer vind ofzo
Je had me al de eerste keer verbeterd, waarom nog inwrijven? Mijn fragiel hartje is nu in duizende stukken gebroken. Spoiler Ik kan niet wachten op het gevecht van Sasuke en Itachi. Die bleef goed. En als Pain Konoha gaat aanvallen.
voor Naruto en co staan er idd enorm goeie gevechten te wachten, eerst nog Spoiler J-man vs pain (met een droevig einde)