super irritant trouwens dat dat Dirt2 nog steeds niet binnen is van gamehubs, ondertussen al ongeveer 20 dagen aan het wachten!, Top, volgende keer bezorging via ups, want hier maak je zelfs een dode kat niet mee blij
mijn geduld is onderhand ook wel op. dadelijk kan ik m nog sneller en goedkoper van de bazaar halen...
Gek inderdaad, maar is het niet een cover dat in het spel zit? Klinkt heel anders. En het is de muziek die je op het 'festivalterrein' vaak hoort, volgens mij.
Ja, Had hem ook besteld bij GH maar hier is een nieuwe gamemania geopend en ik had samen met mijn broer nog 9 crap games liggen....
Ben ik de enige in NL die hem nog niet binnen heeft via Gamehubs? 1e bestelling daar, gaat direct verkeerd zeker.
Heb hem ook nog steeds niet binnen. Ben ik niet gewend trouwens, meestal had ik de spellen al binnen een week binnen....
Ik had hem gisteren binnen, 's morgens al. Hij zou dan toch wel morgen binnen MOETEN komen als je het mij vraagt. Is mijn 2e bestelling en heeft bij beide 2 weken geduurd om te leveren.
vreemd ik heb de game al zeker 3 weken binnen van Gamehubs. Had m ook wel al 2 maanden voor de release besteld...
Yeah right, ik heb hem ook ver voor release besteld. Je wil dus zeggen dat ze hem jou al toe hebben gestuurd voordat ze hem naar alle anderen nederlanders hebben gestuurd.... en nog voordat de release (daar) is geweest
Toch om even duidelijkheid te scheppen via gamehubs Hi mate, In our estimation, you might receive your package soon. If you have not received you package within this week or next week at the latest, please email us. And we will file an inquiry at our local post to start the investigation. Mate, you may try our UPS express shipping in near future. The delivery takes 2 - 3 business days to arrive to you. Please feel free to contact us if you have any enquiries. Sorry for any inconvenience caused. Maargoed, volgende keer voor mij UPS,