Wow dies echt vet. En natuurlijk wordt die ergens weggegeven in verweggistan. (vanuit Nederland gezien)
Was ik maar in Tokyo. Volgend jaar wil ik echt naar de TGS toe als het effe kan. :{ Die consoles zien er echt heel erg tof uit! Doe mij maar die PS3, al had de controller wel in een andere kleur gemogen. Erg vette trailers ook trouwens!
Toffe gameplay, eindelijk iets nieuws! Lijkt het nu trouwens zo dat die grote vijand vlucht via de muur, omdat het nagelaten werd hem met een torture attack definitief te mollen? Of kun je hem gewoon achterna rennen/vliegen?
Vette trailers Alleen is het een beetje vreemd dat hij zoveel op de knop moet drukken Lijkt me niet fijn als je hele verhaallijn de knop als gek moet drukken.
Jezus christus wat een buttonbashing zeg (en nee dat bedoel ik niet inhoudelijk) Gaat me mijn duim kosten denk ik... Vette trailer en die grote zwarte laars blijft gewoon geniaal
Alleen volgens mij de ps3 versie want hoorde bij Gamekings vorige week dat ze de full game al hadden op kantoor.( hun wel )
Ik moet echt al die combo's die er allemaal zijn op internet vinden (wat iemand anders vast wel doet) en dan uitprinten en naast de TV zetten tijdens het spelen.
Gameplay filmpje van de PS3 versie @ Gamersyde. En een hands-on (tekst dus) van de PS3 versie door Kotaku
Dat wiel met die spikes! en hem daarna nog even rond laten draaien bovenop je tegenstander, muhahaha Is ook de eerste echte gameplay die ik zie met dat zweep-wapen. Ziet er echt goed uit, lijkt me leuker dan de standaard zwaarden.
Een harige vrouw in een strak, harige pak met een sexy zweep...wat wil je nog meer? Ik houd wel van Bayonetta's accent. Ze lijkt een beetje op zo'n nanny die toevallig nog wat shotguns aan haar voeten heeft. Ik heb er zin in. Ziet er goed uit. Deze ga ik zeker halen, prachtige hack 'n slash. Nu maar Ninja Gaiden: Sigma 2 op de 360...
Excuses hiervoor: Japanese Uppercut Gameplay [gt]57154[/gt] Japanese Heel Stomp Gameplay [gt]57153[/gt] Japanese Non-Stop Climax TV Spots [gt]57155[/gt]