koop een monitor met HDMI aansluitingen, kan je HD kijken. zal je geld besparen vermits een HD TV duurder uitkomt.
Je moet dan toch ook een HD-videokaart hebben? En ik heb pas een Acer AL1916 van mijn ouders gekregen, dus beetje zonde ééntje te kopen. OT: Gundam Suit 00 (en seizoen 2) en Tenjou Tenge
zelf pas gezien: Umisho Princess Lover (nog de 2 laatste kijken) Kodomo no Jikan Zero no Tsukiama Ichigo 100% 07-Ghost
Heb twee dagen geleden de eerste episode van Bakemonogatari gezien. Iemand wat meer bekend met die serie? Ik vond het echt vage boel, die episode. Daar komt wel bij kijken dat mijn subs echt alles vertaalden, van elk bordje tot raar tussenstukje, terwijl dan opeens de gesproken teksten die tegelijkertijd aanwezig waren niet werden vertaald. [yt]5VIoqDOyQto[/yt]
Wiki: De serie heeft maar 15 episodes en is sinds vorige week afgelopen. De laatste 3 episodes komen via de website. Maar het is best een vage, mysterieuze episode, mede dankzij de verwarrende stijl.
Ik zou niet weten of de hele serie het waard is om te kijken, aangezien ik een pack met alle eerste episodes van de zomeranime had binnengetrokken. Zijn er nog wat andere zomeranimes van 2009 aan te raden? (Ik heb er nu pas 2 gezien, deze en Ayo Hana die een beetje suf is) Edit: En daarom weet ik dus ook niet welke subgroep een aanrader is. Die episode die ik gezien is iig gesubt door qq.
moet zelf nog beginnen aan de nieuwe zomer collectie, ben eerst alle andere anime's aan het verder kijken die ik begonnen ben.
En dat terwijl het fallseizoen alweer aan het beginnen is. Toch lijkt het zomerseizoen beter te zijn dan wat er in de fall gaat komen. Maar ik ben dan ook niet echt fan van die zoetsappige high school dingen of actieseries die helemaal vol zitten met big boob grote ogen meisjes (*hint* Queen's Blade van het aankomende seizoen *hint*).
Sommige animes met blote borsten hebben ook wel goede vecht scenes zoals Ikki Tousen en Tenjou Tenge. Ookal komt er in TT minder boobs voor dan in Queen's Blade, dat is gewoon extreem veel.
idd, shame on me : ben de wat oudere anime's aan het kijken die de moeite waard zijn. ga ook niet alle summer anime's kijken, enkel deze dat me interesseren.
Ik ook, hoor. Ik ben nu Darker Than Black aan het inhalen en eindelijk eens Cowboy Bebop verder aan het kijken dan episode 2. Ik weet het, shame on me in het kwadraat.
Ik hoop trouwens nog steeds dat ze een vervolg maken op Berserk. Ik weet dat het in de manga verder gaat, maar ik kijk liever bewegende beelden met geluid. Ik bedoel, de manga loopt gewoon nog steeds en het origineel was een van mijn eerste en daarom ook een van mijn favoriete anime.
Als ik me niet vergis was er een tijdje terug een paar anime screens van de serie Berserk vrijgegeven, die niet van het origineel waren. De geruchten gaan dan ook dat er misschien een seizoen 2 komt van Studio 4C. Screens: Spoiler Het kan natuurlijk ook zijn dat het voor een game is, maar ook een animatie test, ik hoop natuurlijk dat ze er gewoon een serie van maken(wat lastig is want de manga loopt nog steeds sinds 1988!)
Loopt die manga nog steeds?!?! ik dacht dat er iets van 25 delen waren en dat ze nooit toe zijn gekomen om dat helemaal om te zetten in manga. Berserk is veruit mijn favo anime ooit. 2 jaar geleden gekeken en van begin tot eind van genoten. Ga de manga vanaf volgende maand kopen....althans dat was de bedoeling, toen ik nog dacht dat ie afgelopen was
Als je de serie iets of wat goed vond raad ik je de manga aan. Zo kan je het verhaal uitlezen en is het al geanimeerde verhaal ook gewoon veel beter. Tenjou Tenge bloten borsten? Heb ik iets gemist? Ga dit seizoen maar 1 anime echt volgen en dat is natuurlijk Darker Then Black. Al die andere series zal ik wel eens overlopen als ze (bijna) gedaan zijn.