Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Boeiend, waarom zou je naar die PR praat luisteren? Stem je je keuze daar echt op af?

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja PR praat is 1 ding..

Maar beloofde features zoals tire deformation (merk er niks van) en zelfde graphics ingame (details vallen opeens weg zodra je echt ingame rijdt.. kijk maar eens naar de mini-cooper en die strepen op het achterraam.. zijn plots weg als je gaat rijden) zoals die bullshots die we eerder kregen zijn beloftes.. als we daar al niet meer van op aan kunnen..

Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Die shots waren gewoon echt, met de Photo Mode kun je echt veel bereiken. Kijk de foto's maar eens van Mazda 6 MPS, ik had ook nooit gedacht dat je zulke mooie screens kon maken met Forza 2.

4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die demo die we nu hebben gekregen,
    Is dat niet gewoon de E3 demo van dit jaar?

5. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet, want de E3 demo heeft ook nog een ander circuit waar je op kunt racen.

6. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet om weer een Forza 3 vs GT 5 discussie te beginnen maar kwam dit stukje nog tegen over de TGS Forza 3 en GT 5 demo.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb wel zin in deze game hoor! ik denk dat het online geweldig zal zijn. (alhoewel ik wel bang ben dat ik als Automatische schakelaar) Nooit op zou kunnen tegen jullie!

Maar toch zie ik het al voor me.. laatste bocht voor de finish oei! als ik nu niet rem kan ik mooi ff het "kontje "van bijv.. Tyrant om gooien... haha (droomt verder...)
    :+

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Mij versla je nog wel een keer. Ik ben allang blij dat ik niet voor 1 miljoen credits online hoeft te zorgen. Dit lukt me in het Auction House wel, maar dat is weer een ander verhaal. ;)

9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelen wij helemaal niet. Ik heb ook al aangegeven dat de demo me tegen valt. Alleen vrijwel elke post van appie21 in dit topic gaat over hoe kut het schademodel is en JeePee zijn posts in dit topic zijn ook alleen maar van deze game is kut, etc.

Dit wordt op het laatst irritant. Prima dat je de game en het schadesysteem ruk vindt, maar dat hoef je niet op elke pagina te posten. Dit is hetzelfde als iemand die constant de game loopt op te verkondigen hoe geweldig het spel wel niet is. Dat is ook irritant. Prima dat je je mening geeft en onderbouwt, maar je hoeft niet elke post die je in dit topic zet vrijwel hetzelfde te roepen..

Overigens appie is een stuur geen optie voor jou? Ik heb je link die in je signature staat namelijk even bekeken. Ik weet niet of je buttons kan aanpassen op het stuur van functies maar je zou dan op zich moeten kunnen schakelen lijkt mij?

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik las die post over de banden en wou het toch eens zeker weten. Kijk maar eens goed in een replay met de camera op de wielen, er is toch echt wel sprake van banden die vervormen, en het ziet er ook nog goed uit ook :)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nou joh, leuk om net als al die anderen Fransen de online lobbies compleet te verpesten.. Zulke types maken het online gebeuren voor mij zo frustrerend dat ik het liefst in private lobbies race.

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Over die photomode nog even, hopenlijk hebben ze iets aan dat kartel probleem weten te doen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat lag gewoon aan de fotografen.

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Op de pc kon je dit al jaren en jaren geleden (GP4) en daar moest je ook je race-strategy op aanpassen. Dus zoveel brandstof voor zoveel ronden en dus 1, 2 of 3 keer de pits in.

Bij Forza moet echt dat cleane eraf. Het is allemaal bedaard, terwijl het moet grommen en knallen!

De schade was toch wel behoorlijk? Ik raakte de vangrail, maar mn auto had meteen een afwijking naar rechts hoor! Ik hard de moeilijkheidsgraad wel redelijk hoog staan. Niet helemaal de hoogste, omdat ik de demo ff met een controller speelde.

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik hoop dat je wel dat je die woorden even recht trekt want dat woord waar jij mee een komt heb ik nog nooit gebruikt (gebruik ik zoiezo niet op geen enkel forum o.i.d)

@ Tyrant zie mijn mooie clown. ik wist dat je dit zou zeggen!

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zou jij dat wel leuk vinden dan?

17. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je ruk of kut? :') Ik hoop niet dat je dat bedoelt.. Ik citeer je toch niet.

En anders kan je uitleggen wat je dan wel bedoelt? Overigens gaat dit wel heel erg off-topic. Misschien kun je me een PM sturen of iets dergelijks, zodat we het forum niet te veel vervuilen.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  19. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    vind de demo prima.. her en der wat kleine dingen.. maar agh, dat was bij de demo van forza2 ook..

Voelt wel allemaal aan qua menu en geluiden als gt5-prologue...

we zijn nu met ons clubske lekker aan t tijden rijden... en we vermaken ons er prima mee. Jammer dat er geen MP optie op zat maar ja, dat was bij deel 2 ook niet!

20. thewongandonly

thewongandonly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld, en het speelt zeer lekker moet ik zeggen!

Vraagje: weet iemand of je de button-configuration zo kan instellen dat je de D-pad gebruikt voor het sturen?
    (ff goGoogled, maar kon niets vinden hierover)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina