[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrvain

mrvain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog recentelijk een bestelling gedaan bij Gamevision? Ik heb daar Microsoft points besteld, maar nog steeds niks binnen gehad.

2. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een reactie gehad op m'n mailtje. Ze zeiden dat m'n annulering word verwerkt. Iemand op budgetgaming zegt dat de game dan in principe al gecanceled is. Nog meer mensen hier die een soortgelijke ervaring hadden bij CDWow en me wat informatie kunnen verschaffen? Ben van plan Fifa namelijk morgen op te pikken bij de Gamemania.

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het zal niet veel zijn. Voor de ruilacties die ze nu hebben, maakt dat echter niet uit. Buiten die ruilacties om, kan je rekenen op zo'n 1/3 van de adviesprijs.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vraagje....zit er bij cdwow een addertje onder het gras of totaal niet? Want anders heb ik mijn nieuwe gameshop gevonden.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien dat ik volgendeweek nog wel effe naar dukenburg fiets en wolfenstein+ Bia en Grid inruil voor HALO ODST:)

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Lange levertijd, pakketjes komen niet altijd onbeschadigd aan, en volgensmij is ook niet alles regiovrij. ;)

Edit: Kijk anders hier maar eventjes.

Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet idd goed opletten dat je de PAL versie bestelt. Maar verder geen addertjes. Tuurlijk kan je 1-2 weken wachten maar beschadigingen valt denk ik wel mee. Het is iig bij mij altijd goed verpakt en nooit problemen mee gehad.

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou jij vast wel m'n vraag kunnen beantwoorden? O-)

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen ervaring mee :p Ik heb nooit een game gecancelled maar in principe wordt je geld teruggestort op je paypal account. Als ze zeggen dat het geannuleerd wordt is er toch geen probleem? Kan een paar dagen duren voordat je het geld weer terug hebt misschien.

Edit: Maar waarom niet betaald met iDeal? Is toch veel veiliger/handiger?

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan je beter via internet ruilen. Zijn 3 aardige games die nog best wat op leveren. Bij Gamemania moet je echt puur met oude meuk komen.

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik veel, ik dacht ik betaal gewoon via Paypal. Heb je toch iets meer zekerheid :+.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht nog even op de opening van een Game Mania over een maandje ongeveer voordat ik langsga met games om in te ruilen. Misschien nog acties of zo.

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Het irritante bij mij is dat ik geen echte oude kutspellen meer heb om in te ruilen bij de Gamemania :p.

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ruil je eerst jouw goede spellen tegen mijn kutspellen, en kan je alsnog langsgaan. :+

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    :+.

Zulke goede spellen zijn het niet persé maar ik acht ze toch wat meer waard dan de gemiddelde PES6/PGR3 etc. Maar ik kan ook niet alles inleveren want die klote TNT gasten mollen steeds m'n doosjes :mad:.

Pure, Spiderman: Wos, Cod5, Battlefield: Bad Company O-)

Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Open een topic in het gezocht gedeelte en vraag goedkope games voor €5. :+ Ga ik ook doen rond de release van Modern Warfare 2. Hopelijk dat GM dan ook zo'n actie met die game maakt.

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ookal in gedachten :+. Alhoewel ik het ga proberen voordat de actie van Gamemania bekend is, want dan gaat iedereen opzoek naar die flutgames. Alleen dan moet je natuurlijk geluk hebben dat die klote TNT gasten je doosjes niet mollen :mad:.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    1 a 2 weken? Maar het is toch Nederland? Hmmm....dan kan ik eigenlijk net zo goe dus Gamehubs doen......en ik zag van Ratchet voor PS3 NTSC , en die was duidelijk duurder dan de andere. Dus die andere is PAl lijkt me :)

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je het serieus zou doen, waarom dan niet iemand een plezier doen? :+

Ze zullen er een keer mee moeten stoppen, want volgensmij bouwen ze zo gigantische voorraden op. Twijfel dus nog om Halo 3: ODST te gaan halen, of toch de gok te wagen om te wachten op nog zo'n actie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina