FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Jows kom effe een potje dan.

    Ik kan al 2 wedstrijden niet winnen, speel ze helemaal kapot maar hunmaken weer een klotegoal waardoor alles omkeert.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had gisteren een supercool doelpunt.

    Ik speel met Feyenoord (Ja, dat is mijn cluppie ;p) en ik speel met mezelf in de spits, linksbuiten Makaay (Hij is beter dan Cisse in de game, dus ja) en Tomasson op rechts. Tomasson geeft voor en ik uit de lucht komt hij achter mij langs maar hij springt op met zijn hak (Ik vlieg soort van) en leg hem zo in de verre hoek. Helaas was ik offline bezig, maar zo'n doelpunt heb ik nog nooit gemaakt in een FIFA game xD.
     
  3. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al meer dan 2 jaar geen fifa gespeeld, fifa 10 komt binnen een paar uurtjes op de mat *als ik 12game.com mag geloven* dusss :D ! dan voeg ik je meteen ff toe btw :p
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gister weer twee potjes online gespeeld, het lukt mij maar niet om te scoren 1-op-1 tegen de keeper.... Kom ik 1-0 voor, lukt daarna niets meer, verlies ik 5-1 (ook wegens - terechte - rode kaart 1e helft, maarja).

    Offline win ik wel, maar scoor ik nog steeds moeilijk... Hou de "Precisionshot" ingedrukt (RB) en schiet vervolgens, maar dan gaat elke bal recht tegen de keeper op.... :confused:
     
  5. shifty_afca

    shifty_afca Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuuck ik lees weer niet goed :p

    Jammer dat je offline was, had je hem niet met je 5mp camera kunnen opnemen :D
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vanmiddag uurtje of 17.00? Potje doen? Zit nu op mijn werk! Voeg me sowieso even toe... Kan wel iemand gebruiken om FIFA even goed mee te oefenen.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Laat het principe van FIFA09 gewoon los. Dit keer MOET je echt het overzicht bewaren. Het is niet meer doelloos naar voren jagen en dan hopen dat een sterspeler lijm aan z'n voet heeft :+
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je GT?

    Weet niet 100% zeker of het rond 5 uur kan, denk het wel maar je weet maar nooit.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Argh! Net met 3-1 van Marseille verloren. Ineens waren m'n spelers niet vooruit te branden! :{
    Passes waren steeds te zacht etc..leek wel of ze stroop onder de noppen hadden..
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    mister-jows

    ach, 18 of 19uur is ook goed.
     
  11. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Je kan het vergelijken met hoe Van Der Vaart toen scoorde tegen Feyenoord, alleen stond ik nu meer ipv dat ik een snoekduik maakte.
     
  13. Dabuh

    Dabuh Wiep forever

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net mijn eerste 2 potjes online gespeeld. 2x tegen real madrid. 1x gelijk en 1 verloren. Er gebeurde wel 1 ding wat ik toch wel slecht van het spel vond. Ik gaf een steekbal vanaf eigen helft op een speler die ook nog op de eigen helft stond maar achter de verdediging van de tegenstander, maar toch was het buitenspel. Beetje raar
     
  14. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch al flink wat steekpasses gemaakt met de demo, maar toch nog nooit dit.. Misschien dat je verkeerd hebt gekeken? Heb je de replay heel goed bekeken?

    Anders zou het toch wel zonde zijn, als het 100% zeker een bug is =(
     
  15. Dabuh

    Dabuh Wiep forever

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had het meerdere keren bekeken, maar hij was echt zeker nog voor de middenlijn. Niet dat het qua uitslag nog wat had uitgemaakt, stond toch al met 3-0 achter, maar dan had ik iig een eretreffer.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb ik ook gehad! Dacht huh? Vanaf eigen helft kun je toch nooit buitenspel staan?!
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet als ik wil insignen bij EA, een 'confirmation email' sturen naar mn ouders of ik het wel mag spelen (15 jaar). Als ik dan na het invullen op submit druk, dan zegt ie dat de EA servers het niet doen.
    Wat nu?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wachten lijkt me..
     
  19. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat ik dna hetzelfde ga krijgen.

    Hoewel ik toch eerst een managermode start met Ajax (A)
     
  20. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    net en potje online gespeeld, Moest tegen Barcalona en stond dus 0-1 achter.
    net in de blessure tijd laat ik men keeper een doeltrap nemen naar de spitsen.
    Maar in plaats daavan beland d bal in de doel 1-1:lol:

    Jammer da ik die niet ogenomen had
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina