Of als je em echt l wil hebben even torrentje opzoeken van de demo en op dvd branden. Is niet illegaal btw.
Donderdag is de demo. Ik kijk er wel naar uit. Ben best benieuwd naar dit spel, die world featurette was toch wel hard, en die factions . En dit keer zeg ik het niet...
Is er iemand zo aardig om voor mij zo'n Tenacious D gitaar te regelen (die van Gamestop)? Tegen een vergoeding uiteraard Bij voorbaat dank...
Misschien krijgt Bol.com of een andere site nog die actie. Hetzelfde was ook met de Borderlands' pre-order bonus. Misschien nog heel eventjes wachten?
Hehe, same here. Was helemaal blij dat ik die demo zag staan, moet je ineens zo'n kut code invoeren...
Hoe kom je aan zo'n code dan? Volgens mij hebben we hier in NL geen gamestops om bij te pre-orderen...
Ik zie helemaal nergens de demo o.o. Zou wel kut zijn als we nóg een week moeten wachten voor de demo. Word het misschien niet gefixed straks of...? EDIT: Demo doet het gewoon. Althans, ik download het nu, en zover nog geen code-gebeuren! (Games Marketplace> All demos> B> Brütal Legend)
Nu doet ie het wel. http://marketplace.xbox.com/nl-NL/g...fe-1000-9115-d802454108c5/?p=1&of=0&bt=0&sb=1