@ Mars NL/ fifaplayer. Vooralsnog krijg ik geen reactie van je (niet via mail en pb's heb je uitstaan). Wanneer kun je nu spelen, want we moeten voor maandag 21.00 de wedstrijden gespeeld hebben.
Als ik hem te pakken krijg stuur ik hem gelijk naar je door. Als jij dit dan ook voor mij wilt doen? BvD. Over het toernooi: Wat gebeurt er trouwens als ik straks door zijn toedoen de wedstrijd niet kan spelen? Ga ik dan automatisch door of liggen we er dan allebei uit?
Oh, daar ben ik mooi klaar mee dan. Kan er misschien iemand anders toegelaten worden tot het toernooi anders? Want ik vind het niet helemaal eerlijk als ik zonder te spelen door ga.
Ik wou gister spelen met FC I Seqi, maar we konden elkaar niet joinen Dus we gaan het zondag proberen..
Dan moet je spelen via Online Team Play. Maak een prive-sessie en invite hem. Dan kan je als nog 1vs1, het is raar maar wertk wel .
Valandis NL-Serkie95 Bayern München-Real Madrid 0-5 3x C.Ronaldo 2xBenzema Real Madrid-Bayern München 3-0 (Forfait)
De volgende wedstrijden moeten nog gespeeld worden: ThunderCat NL vs PimIaden FC I Seqi vs CtD Behindangle Mars NL vs Paribus Spartacusss NL vs PatersNL08 Bertan88 vs trysho