er zit co-op in de demo, die zou ik overslaan maar de mp verraadt niks. damn wat heb ik hier zin in. Wat is de goedkoopste Nederlandse shop?
De 1e beta had ik al gespeeld maar deze is groter gelukkig. Gisteren binnen gehaald, dus vanavond mee aan de slag. Kan niet meer wachten. Helemaal nu ik eergisteren eindelijk deel 1 platinum heb gehaald.
Dankje! Was een tijdje gestopt op hoofdstuk 15 maar wilde em toch hebben. Heeft wat bloed, zweet en tranen gekost maar toen was ie eindelijk binnen. Vanavond ook weer even Shatter spelen want je staat al veel te lang onbedreigd bovenaan.
oh je had het misschien beter via http://www.videogamesplus.ca/ kunnen bestellen , die leveren als het goed is op de release dat en anders duurt het vaak maar 3 dagen .. en nog goedkoper
Zo die mp demo is wel vet. Wat een mooie graphics en de animaties zijn ook van hoge kwaliteit. Kan je ook free for all deathmatch doen eigenlijk?
Zeer gave MP! Het was al een zekerheidje, maar dit bevestigt enkel dat deze game een must is Edit: Meteen maar even gepre-orderd voor 38 euro
Dat scheelt 10 euro! Shit Maar aan de andere kant heb ik nu de LE en geen risico op douanaproblemen.... hmmm edit: - In Engeland is ie wel een week eerder uit, ik vind steelbooks altijd wel gaaf, xmb theme, kaarten en extra characters. Nope hou mijn LE is het, gezien de cijfers, wel waard
Juist gespeeld en het is zalig,de mp is beter dan killzone 2,ook even co-op gespeeld en dat game is gewoon perfect,de sp zal zoiezo een knaller worden en de mp is ook goed genoeg om een tijd mee te spelen,dikke topper dus.
Videogamesplus. Dat risico is verwaarloosbaar in het geval van VGP, aangezien ze een lagere waarde op het pakket vermelden en het als gift markeren En enkele games zorgen voor een klein pakketje, dus dat checken ze niet zo snel.
Met de beta heb ik online co-op gespeeld wat erg cool is. Maar kan je ook offline op 1 console co-op spelen? Edit: Nee dus, heb het even opgezocht. Alleen online co-op, wel jammer. Maar goed, het spel blijft een must.
Wat doen wij verkeerd of is het online gebeuren van sony gewoon echt bagger? Ik maak een custom match, stuur dan een party invite naar een maatje...die probeert te joinen maar dat lukt niet. Andersom ook niet...ik ga naar zijn naam, ik kies ' join party' dan staat er ' joining party' en na een paar seconden verdwijnt dat en er gebeurd niks. Waarom werkt dit niet? Echt hoor....met XBL...je invite iemand naar de party en game en hoppa, gaan met die banaan