Oke, bij deze dan ff een oproep aan Mars NL om te reageren. Doet ie dat niet voor. Als je niet reageerd voor Vrijdag 00:00 dan kan iemand anders het team overnemen!
Ik bied me aan om Mars NL te vervangen EDIT: Zie dat er al een reserve is. Laat maar weten als hij niet reageert
Oke, dan is het denk ik wel beter om iemand anders te laten spelen. Want nu kan die niks melden hier. Dus hij weet ook niet hoe die straks in de competitie verder moet als die wint!
Mitzziejj, jij bent de reserve. Dus je hebt gelijk en kan feyenoord zijn! Of nog kiezen uit 2 kleine teams. Rkc en die andere ben ik ff kwijt!
Ik volg alle berichten een beetje, coole topic. Hoe gaat het verder als tournooi afgelopen is, ik wil ook wel mee doen?
Als het gewoon goed verloopt dan doen we er gelijk weer 1 achteraan. Gewoon weer een nieuw inschrijfronde!
AZ - PSV 5-2 23e 0-1 Engelaar 28e 1-1 El Hamdaoui 55e 2-1 el hamdaoui 61e 2-2 Lazovic 63e 3-2 Dembele 74e 4-3 el Hamdaoui 83e 5-3 El hamdoui Leuke wedstrijd!
NAC BREDA - NEC trysho - CtD Behindangle uitslag: 1-3 '11 Vleminckx NEC '58 Ntibazonkiza NEC '61 Amoah NAC '72 Vleminckx NEC geen kaarten
Deelnemers, heeft iedereen elkaar al toegevoegd? heb je dat gedaan en neemt diegene het niet aan voor zaterdag 00:00 dan kunnen er zondag nog andere mensen meedoen. Ik wil gewoon dat iedereen morgen elkaar in ze lijst heeft. Dus meld het hier als iemand je niet accepteerd dan kunnen we zondag misschien nog iemand anders aan je koppelen!
Heeft iedereen elkaar al in zijn lijst staan want wil echt dat morgen alle wedstrijden zijn gespeeld?!