FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Over soundtracks gesproken: kun je zelf een soundtrack samenstellen van je eigen MP3's!? En kun je die gewoon met USB-stick op je 360 zetten ofzo!?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt gewoon je eigen muziek op de Xbox360 zetten/streamen en dan afspelen onder je games.

3. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Had echt geluk online. Ik was Manchester City (4.5 ster) en moest tegen Hoffenheim (4.5 ster). Hij was steeds beter maar de bal ging er niet in, toen vlak voor rust Tevez in de korte hoek, 0-1.

Tweede helft precies hetzelfde verhaal, ik verdedigde en loerde op de counter. In de 77e minuut maakte hij de 1-1.

Hij bleef aanvallen toen schoot ik de bal weg precies in de voeten van Tevez die gaf een voorzet en Bellamy in 1x uit de lucht. 1-2 in de 83e minuut. In de 87e minuut maakte Adebayor de 1-3, vanaf 35 meter richting de verre hoek, goal. Na afloop bleek de gozer 7e te staan van de wereld...

Volgens mij zijn die achievements online beetje vreemd. Ik speelde met Ajax tegen Arsenal stond 4-0 voor na 18 minuten en hij disconnect maar ik krijg geen achievement :mad:.

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Net drie leuke potjes gespeeld tegen Daz, elke wedstrijd was spannend:

AZ - Ajax 3 - 2 (na verlenging)
    Oekraïne - Uruguay 5 - 2
    Liverpool - Inter 0 - 1

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat ik hem verkoop.

Fysiek is veel te belangrijk. Vorig deel was snelheid belangrijk maar dat hebben ze nu omgedraaid. Ik kan gewoon geen actie maken met Wallcot langs de verdediger.

-Paal bug. Net 5 wedstrijden achter elkaar totaal 12 keer op de paal geschoten.

- Passen komen soms gewoon niet aan

- Dat rondtikken vind ik wel leuk maar nu is het de enige manier. Ik scoor al me goals steeds na een beetje rondtikken spits inspelen en draaien en schieten. Voorzetten vaak genoeg geprobeerd maar die worden allemaal makkelijk weg gekopt.

Misschien moet ik even tot morgen wachten na de patch, misschien zijn er wat veranderingen?

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel punten had/heb ik ook last van , het is gewoon erg wennen als je 09 gewend bent :)
    maar met een beetje oefening is die erg leuk en een stuk realistischer dan 09.

7. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Skilled Dribble gebruiken en met pressie en druk spelen.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    50 uur aan wedstrijden moet je gespeeld hebben. In ieder geval, dat was zo in 09.

9. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhmmmm hoe?

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb een discussie met een maat van mij.

Hij vindt Manager Mode nog steeds kut. Terwijl ik het juist veel beter vind geworden. Zelfs daar heb je een difficulty ;p. Je kan eindelijk is niet alles kopen wat je wilt. Feyenoord begint met 7 miljoen (Ja, I know, onrealistisch in het echt :p), maar daar kan je net een middelmatige speler van 75 kopen. En dan zit je er gewoon doorheen en dan moet die speler nog willen ook.

Be A Pro vind hij niet veranderd. Ik vind dit juist erg veranderd, omdat je aan bepaalde achievements moet voldoen wilt je speler beter worden. Wat een groot pluspunt is, anders was je na 2 seizoenen gewoon de beste speler uit het hele spel.

Daarnaast vindt hij de A.I tegenvallen. Ik heb er nog weinig van gemerkt. Ik heb wel vage dingen gezien, maar je kan geen optimale A.I. verwachten voor een game als FIFA, waar je vaak Player vs. Player speelt.

11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer hem eerst eens wat meer te spelen. Ik had namelijk hetzelfde. Vooral de voorzetten kwamen nooit aan in de demo. Maar nu een paar potjes met het spel en langzaam komen de mooie voorzetten en de nog mooiere goals met het koppie! Vooral een kwestie van goed de bal sturen zodra je hem schiet (en dus goed kijken waar je eigen poppetjes staan), je kan nog best veel sturen. Dat gecombineerd met een goede timing en moet je eens kijken wat voor goals je krijgt _O_

12. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen nog maar online gespeeld maar bij virtual pro moet je dus een speler maken en dan moet je net zoals in fifa 09 met 3 mensen online zijn om te kunnen spelen?
    En kun je er ook voor kiezen dat je alle spelers kunt kiezen of ben je alleen jou speler?

13. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik miste net minimaal 6 1 op 1 kansen, gelukkig wel in de 119e minuut de winnende gescoord.

1 op 1 mis ik sowieso altijd.

Ligt het aan jullie of kunnen jullie ook niks met de spitsen? Zelfs met Berbatov die niets anders kan dan wat lichaam word ik van de bal af gebeukt, moet je een knop indrukken ofzo zodat je steviger staat?

Maicon kom je btw gewoon niet voorbij..

Jows ik kan je btw niet toevoegen, mister-jows is je gamertag toch maar die - staat niet in het rijtje ?

Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, eerste wedstrijd was AZ - Standard. ;)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een geweldige game is het toch! :cool:
    Net tegen Barcelona..kom 1-0 achter..maak kort daarna de 1-1. Vlak voor rust scoort hij 2-1. Tweede helft kregen we beide wat kansen maar gingen er niet in. 90ste minuut scoor ik 2-2! Verlenging..

Hier maak ik in de eerste helft van de verlenging een prachtig doelpunt, onderkant lat..3-2! En in de tweede helft van de verlenging glij ik de 4-2 binnen. Héér-lijk!

Ik zal ze leren! Altijd maar dat Barcelona en Real Madrid kiezen..}:]

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Welke club koos jij dan? :9

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Liverpoooool! _O_

Net Real Madrid EN Barçelona klop gegeven. Moeten ze maar leren spelen.

Oh, Bernabeu is nu te downloaden trouwens. 11,4 MB

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehehe :9

Ik speel altijd met Liverpool dus voel me niet aangesproken.

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik switch steeds tussen al die Engelse clubs, kan me maar niet binden aan eentje. :+

20. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool is imho net zo erg als Barca en Madrid. Zowiezo speel ik niet graag met 5 sterren teams.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina