Doe ik ook alleen maar als het een goede deal is.
Maar zelfs als de PS3 het zou begeven hebben mijn neefjes meer aan die Wii dan ik. Deed er werkelijk niets meer mee, dus ik zal er niet (te lang) wakker van liggen als het op een "slechte" deal uitdraait.
En met de extra ventilator bedoelde ik ook niet zo'n cooling oplossing die je los kunt kopen en echt op je PS3 klikt of zo.
Gewoon een ouderwetse huis, tuin en keukenventilator op een standaard. Die heb ik mooi net iets naast/boven de PS3 staan op een iets hoger gelegen plankje.
Tot nu toe heb ik op die wijze nog geen overhitte console meer gehad, maar heb nog geen tijd gehad om een langere speelsessie dan een uurtje er tegaan te gooien.
Ik had dit gistemiddag ook gevonden op het interweb, maar kreeg het thuis niet goed voor elkaar.
Had de PS3 inderdaad helemaal uitgezet met de schakelaar achterop en daarna met de vinger op de eject knop weer aangezet, maar hij gaf alleen drie piepjes die hij ook geeft wanneer je op eject drukt als er geen dvd in de lade zit.
Zit me nu alleen te bedenken dat ik hem wellicht helemaal aangezet heb en als ik jouw instructie lees moet je hem juist op standby zetten. correct?
Zal het vanavond nog eens proberen en daarna nog eens de stofzuiger erlangs halen om het losgekomen stof er helemaal uit te krijgen.
Bedankt voor de tip in ieder geval!
Laatst bewerkt: 30 sep 2009