Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

  1. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zeker een strakke demo! Misschien toch wel een keer kopen maar het word wel uit een budgetbakk ergens denk ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb geen gold, maar wel net een 2 dagen "gold" kaart bij ODST gekregen. Kan ik dan wel de demo downloaden. Is zo'n 2 dagen echt gold? Of niet officieel Gold en wil ie nog steeds niet downloaden? O-)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Die twee dagen zijn echt gold jah ;)! Dat deed ik een paar jaar geleden toen ik amper gamede altijd, ff een rustig weekend zo'n 48 gold kaart, wat shit downloaden of gewoon ff de MP checken.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zover ik weet is zo een 48 uurs kaartje NIET hetzelfde als Gold. ;) Het geeft je alleen de mogelijkheid om wat online te gamen, maar de rest van de Gold voordelen blijven 'locked'.

    Dat was iig een tijd geleden zo, misschien hebben ze dat veranderd?
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja idd daarom vraag ik het. Vroeger had je idd van die 48 uur kaartjes bij games en kon je GOLD spul niet downloaden. Maar op dit kaartje staat uitdrukkelijk 48 uur GOLD. Maar zou inderdaad gewoon weer kunnen dat het dus niet echt Gold is.

    Iemand die het 100% zeker weet of uitgeprobeerd heeft?
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke Demo! Moet deze game gewoon hebben. :D
    Grafisch niet weggeblazen, maar qua sfeer vind ik het echt heerlijk.
    Balen dat 'ie zo snel alweer afgelopen is... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Aaargh, waarom moet je nou weer Gold hebben :mad: Schijtzooi
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb dit zeker 4 keer gedaan :thumbs:

    Maareuh waarom probeer je het niet gewoon Grave, je hebt weinig te verliezen.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De demo is goed, het bevalt me, maar op ik vond Brütal toch wel erg makkelijk.
    Heeft iemand enig idee of dit de hele tijd zo blijft? Want Brütal was in de demo gewoon easy...
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Humor is wel leuk, qua gameplay ook wel okay. Maar weet zeker dat ik het snel eentonig ga vinden. Zo voor een demo is het leuk, maar dit heb ik na 2 uur wel gezien. Het moet wel naar meer smaken zoals de Uncharted 2 beta. Dat doet Brutal Legend niet. De sterke punten zijn het thema en de humor. Voor de rest vind ik het doorsnee. Maar wel leuk om als demo te spelen.
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De humor is zeker aanwezig in de game, of het afwisselend genoeg is vraag ik mezelf ook nog af.
    Vond het leuk om de demo te spelen en hoop dat er in de verdere game nog genoeg afwisseling zit.
    Nu is het nog een twijfelgeval, al blijft Jack Black wel _O_!
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd zonder Jack Black was ik ook niet zo geinstresseert in deze game geweest, metal is zelfs totaal niet m'n muziek maar de humor and stijl zijn te mooi om te laten liggen.

    De demo was ook zeer makkelijk omdat je gewoon wat mannetjes moest omhakken en weinig echt het nog moeilijker kon maken, de baas was eigelijk stiekem gewoon doodsimpel rondjes rijden en verder niks. Het smaakte bij mij iig naar veel meer ;) maar de game launched gewoon op een ongelukkige tijd voor mij dus miss ergens in Januari ofzo.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind hem tof! Ik ben dan ook nog eens een groot metalfan en herkende erg veel persoonlijkheid van Eddie Riggs. Ik denk dat de humor nog een extra lading heeft voor mensen die bekend zijn met de rock/metal muziek én wereld. Herkende ook de muziek en de hele presentatie staat me erg aan. :) Het is wat dat betreft erg origineel. Heb maar twee minuutjes daadwerkelijk kunnen spelen, dus over de gameplay kan ik nog niet oordelen.
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem echt tof,ik hoop dat Gamehubs hem ook krijgt dan preorder ik hem meteen.
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is onwaarschijnlijk aangezien het een game van EA is en die zijn over het algemeen niet regiovrij. ;)
     
  17. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer was ik vergeten.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zonet demo uitgespeeld en echt super tof! :D Heb constant met een grote glimlach zitten spelen, erg stoer. Ben zeer benieuwd naar het volledige spel.
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch af en toe prachtig (achtergrond) en soms weer opeens wat lelijk.. maar dat mag de pret niet drukken.
    De stijl is geweldig, humor ook, dat zit wel goed met Schafer.. als je nagaat dat hierna de wereld echt meer open gaat en je gebieden gaat krijgen met superveel unlockables en upgrades, is de demo eigenlijk geen goed beeld van hoe de hele game zal zijn.

    Maar ik ga hem zeker halen!
     
  20. James Pond

    James Pond Guest

    Het is een tutorial. De game speelt zich af in een open wereld met veel te ontdekken, en veel meer moves/gameplay dan wat je in de demo terug kan vinden.

    Er zit zoveel meer in Brutal Legend dan de demo je doet denken, maar ach sommige mensen weten niet wanneer je een tutorial ( intro!! ) speelt.
     

Deel Deze Pagina