FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Doe eens normaal. Hij/zij geeft gewoon zijn/haar mening. Aangezien het heel anders speelt is het ook doodnormaal dat iemand de oude methode misschien beter vond.

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet wachten op een code van een website dat heeft toch niks te maken met de 360. Maar bedoel je dat ik de datum moet veranderen zodat ik niet meer 'te jong' ben?

3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind fifa 09 ook lekkerder spelen. Misschien is het wennen we zien het wel.

4. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weinig druk zetten, verdedigers zijn veel beter dan in 09, alleen druk zetten als het nodig is en niet constant want met 1 steekbal ben je weg.

5. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu ook binnen en ook gelijk even gespeeld.

Speelt lekker weg. Alleen ben ik, als Fifa noob, niet zo tevreden over de balans tussen Pro en Worldclass. Op Pro won ik net m'n potje met 7-0 en op Worldclass heb ik moeite om ook maar 1 doelpunt te scoren.
    Wel jammer dat er weer een groot verschil tussen die niveaus zit. Maar ik ga toch oefenen voor Worldclass, alhoewel dat aardig wat frustratie gaat bezorgen. :D

Online heb ik nog niet geprobeerd. Maar ik wou wel mijn gameface downloaden, alleen toen kreeg ik een melding dat er geen gameface beschikbaar was en dat ik deze op eafootballworld moest aanmaken... Maar dit heb ik gedaan. Ook is mijn account gewoon gekoppeld aan mijn Gamertag.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Misschien nog steeds problemen met de server? Want ik had een mooi doelpunt gemaakt die ik niet kon uploaden omdat ik geen verbinding had met de server.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben wel teleurgesteld in de gezichten. Er zijn maar weinig betere bij gekomen, en sommige kunnen gewoon echt niet. Beetje heel erg slecht dat een speler als Pique gewoon totaal niet op hem lijkt. Kom op, we zijn een generatie verder. Op de vorige generatie waren er meer echte gezichten, kan echt niet meer. En Fabregas lijkt nog steeds op een crack junk. :emo: Van Persie is zo erg bleek, lijkt wel als of hij dood is en Van Bommel heeft een vierkante kop.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe maak je in godsnaam zo'n gameface aan.
    Ik log in op me profiel maar kan nergens me gameface aanmaken.

EDIT:

Oh laat maar al gevonden.

8. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    wie heeft zin om te spele online,?? invite me maar voeg maar toe robinsky009

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hierzo

Die van mij is lame, mijn gezicht heeft 2 kleuren. :+ Ach, Be A Pro is toch lame.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Echt jammer. Vooral bij het Nederlands elftal lijkt niemand gewoon.

11. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is een heel normale reactie hoor, je kan het ook anders opvatten. Als hij 09 beter vind waarom dan 10 spelen :b:

12. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Fifa 2010 aangeschaft en na een tiental potjes kom ik tot de volgende conclusies:

- Graphics zijn mmijn inziens achteruit gegaan. Ik vind de spelers van bovenaf een beetje blokkerig overkomen en verder vind ik de stadions ook een stuk minder fraai ogen
    - 360 dribbel? Ik snap niet wat de toegevoegde waarde van dit is, want ik merk er helemaal niks van. IK merk wel dat de je een stuk onevenwichtiger over het veld loopt....
    - Schieten is een stuk minder gebalanceerd uitgewerkt dan Fifa 09. Daar was de balans perfect,want hoe langer je hem indrukte hoe harder hij ging. In fifa 2010 gaat het schot al een eind over als je hem kort inhoudt..
    - Het fysieke spel. Mijn inziens veels te overdreven en zoals eerder al aangehaald is snelheid absoluut niet meer van belang. Dit is erg jammer, aangezien de balans veel teveel naar het fysieke spel neigt..
    - Combinatiespel, combinatiespel, combinatiespel. Way to much...
    - De looplijn van de spits nog niet aangepast als je van de zijkant met een buitenspeler afkomt...

Tuurlijk zijn ook positieve veranderingen (manier van vrijlopen vooral!) aanwezig. Maar het negatieve overheerst bij mij, en stiekem vind ik fifa 2009 veel beter in elkaar steken.....

Ik ga het nog een kans, maar de eerste indruk is niet goed.. Echter PES 4 vond ik ten opzichte van PES 3 ook dramatisch, maar PES 4 heb ik helemaal grijs gespeeld..

We wachten af..

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het punten systeem trouwens geweldig, en aan het eind van de wedstrijd die statistieken ook heel handig.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarom kan ik bij Ajax niet instellen dat ze thuis spelen in het Veltins-Arena en Real in het Bernabéu. Ik kan alleen maar een aantal andere stadions kiezen, geven ze je de optie om te kiezen en dan kan je niet eens alle stadions kiezen. :'-(

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het einde nog nooit gezien, omdat ze steeds leaven. :+

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dat stadion van Real een andere naam ? heb het afgehaald maar het staat nergens.

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen stadions kiezen die niet echt bestaan,wel jammer eigenlijk.

18. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    In het menu van manager mode zijn mij psv spelers een stuk lager als in het squad menu. Erg irritant aangezien je in squad menu je team kiest. klopt dit niet of ben ik nou erg dom bezig?

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je hem hebt gedownload moet je hem tussen je stadions vinden. Gewoon Estadio Santiago Bernabéu dan.

Damn, lame. :emo:

Ben maar begonnen met Barça met de Manager Mode. Vanmiddag eerste wedstrijd van seizoen gewonnen, Real alweer punten verspeeld. Messi is diep uit vorm, Bojan is dodelijk in vorm. _O_

Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  20. Jctenberge

Jctenberge XbOxFtW

Leuk Bevonden:
    0
    Welke moeilijkheid (offline) spelen jullie?

Ik heb professioneel en erger me de TERING aan het oneerlijke gedrag..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina