Pes moet je denk ik langer spelen. om er echt alles uit te halen wat er in zit. waar heb jij hem trouwens ge pre orderd (voor een leuk prijsje?) ohh ik zie net de koppen van het Engelse team! Fifa moet zich schamen.
Ik vind de animaties ook slecht hoor en van tijd tot tijd zelfs dramatisch. Zoals bij een corner lijkt het alsof een mongool die nog nooit een bal heeft getrapt de corner neemt. Ik vond de animaties op de ps2 dan nog beter. Hoe ze schoten en passen zag er gewoon goed uit en niet zo houterig. Voorheen kon ik best met die animaties leven met de gedachte dat ze het wel een keer zullen fixen, maar nu zitten we nog steeds met die lompe animaties. En nadat ik fifa10 gespeeld heb en dan terug ga naar pes10 dan valt het helemaal op en ziet pes10 er echt amateuristisch uit van tijd tot tijd.
Dat ziet er wel strak uit hoor Sommige kloppen niet helemaal, maar het is uber-lastig om een lijkende CGI versie van een bestaande speler te maken.
De gezichten bij PES zijn idd fantastisch mooi. Dat is echt een van de weinige puntjes waarin FIFA nog steeds teleurstelt, alhoewel FIFA10 al een stukje beter is dan FIFA09 wat dat betreft (maar nog lang niet goed genoeg)
Eh nee totaal niet . Kijk eens naar wat mods voor PES 6 of 2008, daar hadden gasten 2000 gezichten gemaakt, gewoon adhv foto en dan met Photoshop...
Inderdaad.. reactie uitlokker denk ik. Anyway, die review klinkt goed, maar is wel van dezelfde build van begin September. Online klinkt goed, 2vs2 met 2 mensen op dezelfde console! Dat heb ik echt gemist! Als er geen lag is weet ik al wat ik elke week ga doen
ben wel benieuwd naar de gemiddelde review ipv eentje van PSmagazine. Ik heb altijd het idee dat sony & konami te goede vriendjes zijn.
Ja heb ik ook...maar dan nog een 89?Dan had ik iets in de 90 verwacht, aangezien FIFA ook bijna ovewral 90 en hoger krijgt. Ik ben intussen wel iets positiever gestemd!
De review weergeeft wel een beetje wat ik van de demo denk (de WE 2010 demo dan, niet de PES2010 demo). Het cijfer komt dan wel niet overeen met wat ik zou geven, maar wat de reviewer zegt is wel zoals ik het een beetje ervaar. Ik verwacht weer lekker met vrienden offline te kunnen knallen, online moet ik het nog allemaal maar zien. Ik heb het gevoel dat het toch laggy zal zijn, weet niet waarom.
Nou ik speel online alleen maar de legends mode en die is prima te doen, trouwens laatst een paar potjes weer online gedaan, absoluut geen last van lag toen...dus...in het begin was het echt drama...daarna 10 maanden niet meer online gespeeld(behalve de legends mode dan) en laatst weer voor het eerst een potje of 4 en geen last gehad van lag.Wel van nederlagen...hehehe
Ben toch blij dat ook PES, ondanks alle kritiek, een mooi cijfer krijgt Ben benieuwd wat IGN hier van zegt ...