Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
  2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha....lachuh!!!

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Volgens de meesten hier is PES09 geen 88 waard. Volgens PSM wel.

Ik zou eerst nog wat andere reviews afwachten, en belangrijker, ik zou eerst even de reactie van de gamers die de game wel bij launch kopen, afwachten, voor ik zelf zou beslissen of ik de game wel of niet aanschaf.

We hebben nu al jaren meegemaakt dat previews lovend zijn. We hebben al jaren meegemaakt dat er dingen worden beloofd die niet uitkomen.
    We hebben nu al jaren meegemaakt dat 1ste indrukken soms 'vals' zijn, en dat iedereen zich na een maand ofzo kapot ergert...

5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde meer op dat gedeelte dat de review van PSM eigenlijk van CVG is?

6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Misschien kun je daar de volgende keer dan meteen wat duidelijker over zijn...

7. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7

Goede old skool PES (WE) video!

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  9. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet als een FIFA-fanboy overkomen, maar check voor de aardigheid even 1:17, er staan welgeteld 5 verdedigers te dromen rondom Messi en stappen vervolgens verschrikkelijk mieterig in, niet echt een lekker promotie-filmpje. Ook iets na 1:50 wordt ik nou niet helemaal enthousiast van de keeper, telkens een stapje naar rechts om vervolgens de linkerhoek steeds toegankelijker te maken voor Torres. Het kaarten systeem bij de tactieken lijkt erg mooi, alleen het blijft de vraag hoe een speler exact anticipeert op een bal die hij krijgt aangespeeld. Verder ben ik jaloers op de licentie van de Champions League, geeft toch een realistischere wending aan het spel en lijkt de Master League/Be a Pro-mode (maar dan PES-style) weer goed in orde te zitten. Alleen hoop ik niet, wat ik eigenlijk wel een beetje verwacht, dat het een grote Messi-Torres-geilshow gaat worden bij PES. FIFA is daar dit jaar pas echt goed van af gestapt, Ronaldinho heeft geen avg meer van 85+, maar is nu 83 en staat in feite gelijk aan Suarez. Wellicht valt het wel mee, maar we zullen het zien. Het dribbel-systeem is allemaal leuk en aardig, maar bij FIFA ziet het er veel beter en realistischer uit dan dit aan animatie-gebrekkige gepingel. Ook de aannames van sommige spelers kloppen van geen kant, een Ribery die op volle snelheid doodleuk een bal doodlegt uit de lucht en hem dan ook nog eens uit de lucht voorzet. Door dat soort dingen zou ik niet het gevoel krijgen voetbal zoals het in het echt is te spelen. Maar goed, misschien overdrijf ik het wel, ben ook geen PES-fan, maar we zullen zien. Ik geloof gewoon dat PES online het weer gaat afleggen tegen FIFA... iets waarmee je het op den duur mee verliest.

10. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk inderdaad..belachelijk hoe die Messi zo tussen 5 man ze zo voorbij komt in de 16..onmogelijk en belachlijk..AI sucks..zo ook met die keeper inderdaad..verschrikkelijk

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Promo filmpjes van Konami :mad:
    Hopelijk in de final beter, want dit slaat nergens op.

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand hoe het zit met de Be A Legend in PES 2010?

Kan je al net zoals bij Fifa met 1 speler spelen en dat de rest van het team door 9 andere worden gespeeld? Of is het nog steeds zoals vorig jaar dat de max spelers maar 4 is in online play?

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Voor zover ik weet is de Legends mode ongewijzigd.

14. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens dit is maar een in scene gezette situatie, om bepaalde dingen aan te tonen. Ok, niet al te best promowerk, maar toch. Dit is geen reƫle match-situatie. Vergeet ook niet de verschillende niveau's waarop je kan spelen. Dit is zheeeker beginner mode ofzo....
    Hebben jullie de WE2010 demo al gespeeld op superstar? Dan kom je niet zomaar tussen de verdediging gewandeld hoor. :)

15. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet, maar dat stukje van de keeper slaat ook nergens op..dat die echt heel raar naar rechts stapt..?

16. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de keeper is idd erg vag dat hij opzij stapt alsof hij zegt van schiet hem er maar in.

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoe kan dat nou weer?....hij is toch nog niet eens GOLD?

Update:pES 2010 staat bij geen van beide in de gamercard als 4 laatst gespeelde spellen...dus ik denk dat laatste dus

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mogelijk is het van mensen van de media, die een review-kopie hebben gekregen.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij is wel GOLD hoor, alleen nog niet gereleased.

Er zit nog wel wat tijd tussen GOLD - Release. Mede omdat ze de game nog massaal moeten drukken.

What the fuck @ dat Promo-Filmpje!? Is dat normaal in PES? Messi, ok ... die kan dribbelen, maar die 5 verdedigers staan echt uit hun fok te vreten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina