[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog niks binnen, maar mensen die Dirt 2 hebben besteld hebben hem pas deze week binnengehad. Dus voortaan duurt het echt twee weken denk ik :{.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Das 8 dagen nog maar... het kan 14 duren dus waarom nu al moeilijk doen.
    Meeste games heb ik rond de 10 dagen binnen gehad met 5-8 soms ook maar ook wel 12-14.

Oh ja 1 keer 2 weken betekent altijd 2 weken... geniale beredenering. :+

3. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Fifa nog voor 35 euro gespot? :p

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een Gamemania in de buurt hebt zou ik daarheen gaan, heb zelf daar net Fifa 10 opgepikt voor €16,50.
    Ik zelf heb twee 360 games ingeleverd (Battlefield: BC & Spiderman: WoS), en had nog een kortingsbon van €13,50 omdat ik wat oude zooi had ingeleverd.

5. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je je draadje ook wel even aanpassen ;)

6. rolandinhoo

rolandinhoo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alizor, hoe snel kreeg jij een reactie van CDWoW? Geen dagen later hoop ik?

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vanochtend een mailtje dat m'n order was geannuleerd. Was zo'n standaardmailtje gok ik, want er stond dat ze de game niet meer konden leveren. Ik heb daarna ook nog een e-voucher gekregen van €4 (geen idee of jij hem kan gebruiken, kan de mail best even doorsturen mocht je interesse hebben). Heb ook meteen een e-mail gekregen van Paypal dat het geld terug werd gestort op m'n Paypal rekening maar dat dat enkele dagen kon duren.

Ik had gisteren een mailtje gestuurd om m'n bestelling te annuleren.

E: Ik wil trouwens een big-up doen naar de Gamemania :thumbs:. Ze laten games gewoon echt sealed en stickers plakken zij dus op het cellofaan/plastic. Vind die prijs stickers echt zo irritant, krijg je er meestal met geen mogelijkheid vanaf zonder lijmresten.

Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga vandaag of morgen Uncharted 2 bestellen bij Mymemory...alsik tevreden ben over verzendtijd en alles bij elkaar, zal ik er vaker bestellen.

10. mazterroulz

mazterroulz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net naar de Game Mania geweest om ODST te halen.
    PES6 accepteerden ze niet meer en ze zeiden dat ze Fifa 08 ook niet meer accepteerden (die had ik niet maar iemand anders) omdat "iedereen er mee aankomt".

Call of Duty 3, GRAW ed. waren geen probleem.

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je bij CD WOW.nl geen last van de douane?? Heb er net twee cd's besteld, dus ik zit er niet overheen. Doelde meer op de games die je daar besteld??

12. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bij mij lukte pes6 wel + lost + prey (hoe bedoel je oude meuk) en kreeg voor een tientje guitar hero 5 mee _O_

13. kubuss

kubuss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het gek, normaal gesproken geven we minder dan een euro voor titels als PES6 of Fifa 08. We hebben die games ongeveer 20 keer tweedehands, en we verkopen ze voor 5 euro ofzo. Als iedereen met zo'n inleveractie alleen maar met shit aankomt, maken we dikke verliezen. Normaal gesproken zou je voor die 2 games een eurotje bij elkaar krijgen, maar bij die inleveractie dan 30 of 40 euro. Da's een behoorlijk verschil.

Er staat in de voorwaarden dat we games mogen weigeren, dus dat doen we dan ook als het nodig is.

Dit verschilt ook weer per winkel, dus als je het niet zeker weet kan je ook gewoon even van te voren bellen. Dat hebben veel mensen gedaan en dat vinden we erg prettig want dan hoeven we niet zoveel mensen te teleurstellen als we een game niet kunnen aannemen.

Sommige mensen nemen ook enorm misbruik van die actie, leveren ze drie kutgames in voor Halo ODST, waar ze normaal gesproken 5 euro voor krijgen, en vervolgens "ruilen" ze Halo ODST omdat ze em "niet leuk vonden". Hoppa tegoedbonnetje van 45 euro. Dik cashen zo.

We hopen dat mensen ook serieus gebruik maken van die acties, en niet misbruik gaan maken ervan. :D Logisch toch?

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste er staat op jullie site dat er over de telefoon niet gesproken wordt over de waarde van je games, dus dat je hiervoor naar de winkel moet. Daardoor gaan minder mensen bellen.

Ten tweede bieden jullie die actie aan, en wij nemen er aan deel, er is dus absoluut geen sprake van misbruik, moesten de voorwaarden maar beter geregeld zijn.

Ten derde, waarom geven jullie een tegoedbon in ruil voor Halo 3: ODST ter waarde van €45, terwijl hij op deze manier verkregen is? Als dit zo is ga ik ook nog even langs. Drie prut games ruilen voor €45. :+

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Verzendkosten bij Blahdvd.com zijn 1 pond per item en de levertijd is 3-4 werkdagen

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar toen zag ik Mymemory nog niet en die is duidelijk goedkoper :)
    Dus ik laat Blahdvd eerst maar zitten dan denk ik.

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    levertijd hangt ervan af waar ze hem vandaan versturen.

De laatste 10 bestellingen van mij werden verstuurd vanuit zwitserland. Echter de mijn killzone 2 bestelling duurde 14 dagen en werd verstuurd uit ..... jawel

Engeland.

18. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las hierboven net wat over een actie bij de gamemania. Wat houd die actie precies in. 3 games voor halo odst?

19. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet dan 3 xbox360 games van jezelf inleveren
    krijg je halo odst voor noppes:p

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zit nu even te kijken naar Thehut en Mymemory. Denk dat ik daar Uncharted 2 en Risen ga bestellen....even zien welke het goedkoopst is qua alles. Ik snap iets niet....je kunt bij Mymemory ook met Maestro betalen, Maestro logo staat op mijn ABN Amro wereldpas. Maar toch zegt Mymemory dat mijn cardnumber niet valid is.........

Laatst bewerkt: 2 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina