Hertha BSC - s4nd3r - GT: s4nd3r Hull City - PatersNL - GT: PatersNL08 Wolverhampthon Wanderes - Martijn-HH - GT: II QuicknezZ II Monaco - FR-Thaan - GT: Nathanael H4L Parma - Fiasco – GT: Fiasco NL AZ - Godfrey - GT: II CoMpLeXx II Rosenborg - Mitzz – GT: Mitzziejj AEK Athene - Robbin92 – GT: Robbin92 River Plate - maikiboii - GT: manivado SC Braga - Meowth – GT: FC I Seqi Celtic - Jorrit010 – GT: Jorrit010 Osasuna - Dyonko – GT: Dyonko Mallorca - Ralluff – GT: Ralluf Trabzonspor - PimLadenn – GT: PimIaden Anderlecht - Godzilla – GT: ChezZzITA FC Twente - fcdanny - GT: fcdanny 1e speelronde: Mallorca - River Plate FC Twente - SC Braga Monaco - Wolverhampthon Wanderes Osasuna - Parma AZ - Anderlecht Trabzonspor - Celtic Rosenborg - AEK Athene Hull City - Hertha BSC Voor 10 oktober moeten alle wedstrijden gespeeld zijn. 11 oktober begint de kwartfinale. Deze informatie is ook makkelijk terug te lezen in de beginpost
Ah wat een geluk Ik moet tegen jou. Wanner kun je spelen ik kan vanmiddag vanaf 15:00 en in het Weekend heb ik ook tijd zat.
Ik heb sowieso in de avond meestal tijd, vandaag vanaf 1900 uur. ZOndag hele dag, zaterdag alleen overdag. Stuur maar ff een friend invite, dan merken we het vanzelf wel
Is goed, ik he fifa vandaag nog niet binnengekregen, maar als het goed is krijg ik het morgen en anders zoek ik persoonlijk die directeur van de TNT op, want he±t is woensdag al verzonden Morgen 18.00 thuis van school dus als hij er is kan ik hele avond spelen
haha typisch weer ben nu al terug, heb het spel meteen op schiphol gehaald Osasuna..tja geen idee wat ik ervan moet denken.
@: Nathanael H4L. Ik voeg je toe met DoMiNaTe XXL. Vanavond ons potje? @: Godfrey: Mijn naam is van II QuicknezZ II >> DoMiNaTe XXL
Ja ik had je Quicknezz account al toegevoegd, maar zo is het ook goed. Heb vanavond denk wel tijd voor een potje, invite maar als ik online ben
ey quicknezz als je vanavond dan kunt rond half 12 ofzo dan ben ik er denk wel weer ik ben er nu ook maar jij was net 1 minuut offline dusjah net gemist
AZ - Anderlecht 4-2 Chatelle 29' Schaars 41' Dembele 52' El Hamdaoui 69'72' Frutos 87' Anderlecht - AZ 0-8 Lens 11' 33' Schaars 38' pen El Hamdaoui 40' Dembele 49' 85' 90' Elm 65'