FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, omdat het fijner werkt wordt er dus ook meer nauwkeurigheid van je verwacht
     
  2. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet eerst geld storten op je Wirecard rekening, dan krijg je je CC nummer van Mastercard waarmee je je op de EA site kunt verifieren.
     
  3. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Scoren tegen de computer is wel frustrerend hoor.
    Elke kopduel voorin verliest toivonen, ook al komen me voorzetten wel goed aan. Daarnaast wordt bijna altijd ook mijn schoten geblokt als ik van afstand schiet.
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    net 3 potjes gespeeld. Eerste met 7-0 gewonnen van Real Madrid:)! Daarna nog een keer 3-0 en 3-2. Gaat wel erg makkelijk zo! Spel ziet er tot nu toe goed uit! Alleen hoe kan ik de lengte voor het maken van mijn prof in cm veranderen en bij manager mode de ponden in euro's?!
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat eerste kan volgensmij niet. Ik heb het iig moeten berekenen via feet/inches. 8) Euro currency kan je aan het begin van je Manager Career instellen.
     
  6. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah thanks zal eens uit proberen :)
     
  7. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt het bij jullie ook niet je face te maken? Bij generate zegt die bij mij server not responding...
     
  8. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    is het zo dat je alleen als je voor het klassement speelt je live season kan gebruiken(aan staat), als ik vriendschappelijk of tegen een vriend speel staat het niet aan..bvd
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel altijd een wedstrijd voor ik ga werken. Had nu een spannende pot, 1-1 80e minuut. Vliegen die kut servers er weer uit!
     
  10. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, even mezelf quoten.

    Had nog niet door dat je tegen gasten kon spelen van hetzelfde niveau als jezelf. Super!!! Ook te gek dat je het aantal sterren per team kan instellen. Eindelijk niet constant tegen Barcelona en Real Madrid. Leuke potje online, met middelmatige teams. Echt leuk! Begin het verdedigen ook heel aardig onder controle te krijgen. Ik hapte steeds te snel, waardoor één-tweetjes voor de tegenstander wél erg makkelijk waren. Na flink oefenen hou ik nu vaak de nul. Gister na mijn post hierboven acht potjes gespeeld, vijf gewonnen, drie verloren. Twee ervan gewonnen na penalty's. Dat is online ook wel spannend!!! Zat echt een zinderende reeks bij waar de keepers uiteindelijk moesten schieten. Die van mij deed het beter met een panenka ;)

    Online nu het meest gespeeld met AZ, en die spelen lekker weg :)
    En dit keer scoorde AZ voor de verandering in de blessuretijd de winnende goal ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Iemand al gelukt om zn gameface up te loaden?
     
  12. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk een beetje problemen met het (vernieuwde) schietsysteem. Met 08 en 09 kon ik altijd heerlijk vanuit de 16 schieten. Als ik dat nu doe krijg ik naar mijn mening een heel zacht schot, druk ik iets langer b in, dan gaat hij huizenhoog over:confused: Hetzelfde geldt voor geplaatst schieten, je kon vanuit de 16 met een speler met een goed schot altijd heerlijk gaan plaatsen, maar naar mijn idee is dit niet echt meer mogelijk.

    Pluspunt en minpunt is dat de keepers echt veel beter zijn geworden. Als ik alleen op de keeper af ga heb ik tot nu toe erg veel moeite. Het is veel moeilijker dan voorheen iig.

    Maar hebben meer mensen moeite met het schietsysteem?!
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee niet echt eigenlijk, het is wel moeilijker dat wel.

    Misschien ligt het aan je timing, als je zeg maar net een korte snelle kapbeweging maakt en meteen schiet gaat ie meestal over/naast. Vaak heeft de speler wat tijd nodig om de bal goed voor zn voeten te krijgen.

    Of gewoon ff oefenen in training mode?
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe maak je een goede kapbeweging? Ik probeer dit meestal dmv een fakeshot maar heb dan vaak dat de speler al schiet voordat ik op de passknop kan drukken :confused: Heeft dat ook met timing te maken?
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa dat heeft ook met timing te maken. Je moet ook pas schieten als de bal echt goed voor je voeten ligt. Sta je in een rare hoek dan zal ook nooit goed schieten. 1 op 1 vind ik nog wel lastig maar van afstand schiet ik eigenlijk alles wel op doel!
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me wel opvalt als je 1 op 1 komt is dat de keeper in 10 heel vaak uit z'n goal komt waardoor je hem er overheen kan lobben :)
     
  17. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt, je doet er een lachsmilie bij, maar wat mij betreft past deze smilie net zo goed: :mad:

    Namelijk ook al een aantal keer op die manier een goal tegengekregen op momenten dat ik denk "blijf in je hok *&^%#"

    :emo:
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    ik kap altijd dmv fakeshot, maar je moet opletten want op je eigen helft kan je dat alleen doen door lob en daarna pass te drukken, anders schop je die bal meteen weg. Alleen op de tegenstanders helft kan je schot en daarna pass drukken.
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de tip, waarschijnlijk ligt het daaraan! Zo even proberen.
     
  20. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je keeper toch opdracht geven om op de lijn te blijven en juist niet moet uitkomen..wast het niet 2 keer Y?? Heb zoiets gelezen nl.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina